دیدار تیم‌های پرسپولیس و پارس جنوبی در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فردا (جمعه) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: به خاطر تاخیرم عذرخواهی می‌کنم. حدود یک ساعت و نیم از ورزشگاه کاظمی تا سازمان لیگ طول کشید. بازی با پارس جنوبی هفته آخر است. می‌خواهیم با پیروزی این نیم فصل را عالی به پایان برسانیم. از هواداران‌مان تشکر می‌کنم که بسیار خوب از ما حمایت کردند. بعد از این بازی بازیکنان به استراحت می‌روند و ما هم تیم را جمع می‌کنیم تا با قدرت تمام در نیم فصل دوم ظاهر شویم.

او افزود: بعد از بازی خوبی که در اصفهان انجام دادیم به دنبال ادامه روند خوب‌مان مقابل پارس جنوبی هستیم. البته می‌دانیم کارمان سخت است. نمی‌خواهم درباره مشکلات صحبت کنم. در اصفهان یک خبرنگار از من پرسید که شما همیشه دنبال بهانه‌جویی هستید. شما شاهد بودید که من در هر شرایطی هیچ‌وقت دنبال بهانه نبودم.

سرمربی پرسپولیس درباره شایعاتی که درباره حضور بازیکنانی مانند احمدزاده و طارمی وجود دارد، گفت: این سوال، موضوع امروز نیست و هفته آینده پاسخ می‌دهم. من همیشه در خدمت‌تان هستم و هرروز ساعت ۱۱ تمرین باز خواهد بود. تا پنج‌شنبه آینده تمرین داریم و می‌توانید سوال بپرسید. برخی اطلاعات جزو اصرار کاری است و باشگاه نمی‌خواهد رسانه‌یی کند.

برانکو درباره برنامه پرسپولیس در تعطیلات گفت: بازیکنان تا پنج‌شنبه هفته آینده تمرین خواهند داشت و ادامه تمرینات از ۱۲ دی است. ۱۸ دی طبق برنامه به اردوی قطر می‌رویم تا ۳۰ دی. بعد از آن هم تمرینات در تهران ادامه پیدا خواهد کرد.

او درباره جوسازی‌های اخیر علیه پرسپولیس که بردهای این تیم را به داوری و حمایت فدراسیون ارتباط دادند، توضیح داد: این تحقیرها همیشه وجود دارد. من همیشه تکرار می‌کنم که هرکس وقت دارد بنشیند و بازی‌ها را آنالیز کند. آن زمان ثابت می‌شود که ما بیش‌تر از همه از داور آسیب دیدیم. در هر بازی که می‌خواهد، آنالیز کند و ببیند که داور تا حالا اوت به نفع ما گرفته است یا نه. ولی من می‌توانم ۱۰۰ نمونه را بگویم که ضرر دیدیم.

سرمربی پرسپولیس درباره غایبان این تیم در بازی مقابل پارس جنوبی بیان کرد: کمال محروم است و نمی‌تواند بازی کند. چند بازیکن مصدوم هم داریم. البته نمی‌خواهیم گله کنیم تا پس‌فردا نگویند که بهانه‌جویی کردیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.