چهارشنبه هفته گذشته محمدباقر قالیباف، شهردار اسبق تهران به‎مناسبت بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه باهنر کرمان حضور یافت و سخنرانی کرد، اما اجازه ورود خبرنگاران به سالن مراسم داده نشد.

آن‌گونه که خبرنگاران می‌گویند برای آنان دعوتنامه مراسم ارسال شده بود، ولی بعد لغو شد.

شکوفه جوادی، روابط عمومی دانشگاه باهنر در این‎ باره به ایرناپلاس می‎گوید: ما طبق معمول برنامه‎ها را برای خبرگزاری‎ها و روزنامه‎های کثیرالانتشار و رسانه‌های محلی تبلیغ می‎کنیم. اما در خصوص این برنامه، حراست خیلی دیر به ما اعلام کرد که این موضوع نباید پوشش داده شود.

روابط عمومی این دانشگاه همچنین تأکید می‎کند: حتی ما که روابط عمومی داخلی دانشگاه هستیم نتوانستیم دوربین را به داخل سالن ببریم و خبری از این مراسم در سایت ما وجود ندارد.

او همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا دانشگاه مانع از حضور رسانه‎ها شده است یا همراهان آقای قالیباف چنین درخواستی داشتند، توضیح می‎دهد: نه، از طرف دانشگاه نبوده ‎است. نمی‎دانم این محدودیت‎های امنیتی از چه زمانی اتفاق افتاده است.

جوادی در ادامه می‎افزاید: هفته قبل هم که سردار قاسم سلیمانی به دانشگاه آمدند، چنین برخوردهایی انجام شد. ما حتی از برنامه سردار سلیمانی هم خبری نداریم. من به‎عنوان مسئول روابط‎عمومی اجازه نداشتم با دوربین به مراسم سردار سلیمانی بروم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.