مهدی کیانی پس از تساوی یک بر یک سپاهان و پرسپولیس گفت: دنبال پیروزی در این بازی بودیم. به گل هم رسیدیم اما تیم بعد از گل عقب کشید. به فغانی احترام می‌گذاریم اما قبل از پنالتی خطا شد.

او تصریح کرد: جلوی تیم بزرگی بازی کردیم. تقسیم امتیازات به درد کسی نمی‌خورد. دوست داشتیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

هافبک سپاهان درباره ادعای پرسپولیسی‌ها مبنی بر اینکه باری پیروزی وارد زمین شده بودند، تاکید کرد: بعد از بازی حرف زیاد است. خود شما دیدید که دو، سه موقعیت خوب داشتیم. حتی یک گل هم زدیم که آفساید شد. ما سپاهان هستیم و تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم. قبل از پنالتی منشا خطا کرد. این حرف‌ها بعد از بازی جالب نیست. ان شاء الله بعد از این بازی امتیازات را کسب کنیم.

کیانی درباره تقدیر از سید جلال حسینی در ابتدای بازی و پرتاب ترقه و بمب دودزا در حین بازی گفت: سید جلال حسینی بازیکن ملی است. وظیفه من و سپاهان بود که از تقدیر کنیم. باید این قبیل کارها ادامه داشته باشد. باید قدردان بازیکنان تیم ملی باشیم. اتفاقات بازی ارتباطی به مراسم ابتدای بازی نداشت. به نظرم این اتفاقات طبیعی است. هواداران ما بعد از گل خوشحال بودند.

هافبک سپاهان درباره کسب عنوان قهرمانی نیم فصل گفت: قهرمانی در نیم‌فصل هم مهم است اما به آخر فصل فکر می‌کنیم. امیدوارم نیم‌فصل تقویت شویم تا در پایان فصل موفق شویم.  

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.