سید جلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس پس از تساوی لحظه آخری تیمش مقابل سپاهان، در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوب بود و البته سخت. ما امروز خیلی تلاش کردیم و زحمت کشیدیم و توانستیم بازی خوبی را ارائه کنیم. موقعیت‌های خوبی هم داشتیم، اما نشد که سه امتیاز را بگیریم.

کاپیتان پرسپولیس درباره اخراج کامیابی‌نیا و کی‌روش استنلی بیان کرد: فکر می‌کنم آنها به یکدیگر فحاشی کردند. البته کی‌روش از اول بازی فحش می‌داد و کمال هم بالاخره عکس‌العمل نشان داد تا هر دو اخراج شوند.

حسینی درباره شرایط پرسپولیس گفت: ما بازی به بازی تلاش می‌کنیم. متأسفانه خستگی باعث شده به بازیکنان فشار زیادی وارد شود. آنها امروز هم تلاش زیادی کردند. ما موقعیت‌های خوبی هم داشتیم. البته بازیکنان باید بیشتر حواس‌شان را جمع کنند و هواداران هم کمتر درباره برخی بازیکنان صحبت کنند، چون احساس می‌شود که برخی از شرایط خود خارج می‌شوند.

او در واکنش به صحبت‌های مطرح شده درباره تغییر مدیریت باشگاه اظهار کرد: صددرصد این موضوع تأثیرگذار است. ما دریافتی نداشتیم. البته تلاش می‌کنیم و حرفی هم نمی‌زنیم، اما هر روز یک ضربه به ما وارد می‌شود. فکر می‌کنم این ضربات نهایی است که به پرسپولیس وارد می‌شود. امیدوارم این ضربات کمتر شود و بازیکنان در آرامش باشند. آنها آرامش ندارند و یک روز خوب هم نداریم، چون سیستم باشگاه هر روز تغییر می‌کند.

حسینی در پایان گفت: همه تیم‌ها در نیم‌فصل خودشان را تقویت می‌کنند، اما با این وضعیت، زمانی برای آن که باشگاه برای یارگیری فکر کند، وجود ندارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.