پائولو سرجیو شامگاه جمعه پس از شکست تیمش در برابر سایپای تهران در جام حذفی در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: عقیده دارم روی یک اشتباه بچه‌گانه بازی را از دست دادیم. در این بازی روی یک ضربه پنالتی و یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم. 

وی افزود: بازیکنان نفت در این دیدار بازی خوبی از خود نشان دادند و تلاش خوبی داشتند ولی آنها در جزئیاتی که همیشه در موردش با آنها صحبت می‌کنم دچار اشتباه شدند و بازی را واگذار کردیم. 

سرجیو در خصوص عملکرد بد برخی بازیکنان تیمش مثل بالوتلی نیز گفت: هیچ وقت از من نخواهید شنید که علیه بازیکنانم حرفی بزنم اینها بازیکنانی هستند که توانایی داشتیم داشته باشیم. دنبال بهانه‌هایی برای نتایج بد تیم خود نیستیم یا اینکه با برخی بازیکنانی که ندارم رویا پردازی کنم. 

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت در پاسخ به این سئوال که حسین بغلانی کاپیتان اول تیمش برخلاف صحبت سرجیو گفته بود که شرایط بسیار خوبی برای بازی مقابل سایپا دارد، عنوان کرد: من به خاطر حمایت شما از حسین تشکر می‌کنم. او انسان بسیار خوبی است و از او به خاطر حرف‌هایی که زد، تشکر می‌کنم.

سرجیو در خصوص عصبانیت بیش از حدش در کنار زمین نیز گفت: برخی جزئیات که بارها در تمرینات روی آنها کار کرده‌ایم و به بازیکنان گوشزد کرده بودم امروز در زمین مسابقه اجرا نمی شد به همین دلیل عصبانی شدم. 

وی در خصوص عدم کنترل مهدی ترابی در این بازی از سوی مدافعان تیم صنعت نفت نیز عنوان کرد: اگر بازی را نگاه کنید به خصوص در ضربات ایستگاهی همیشه یک نفر کنار مهدی ترابی حضور داشت و مراقب او بود ولی هنگام دریافت گل دوم یک بازیکن خوابش برد و گل خوردیم.

سرجیو در پاسخ به سئوال خبرنگاری که خبرنگاران را دلسوز تیم صنعت نفت آبادان می دانست نیز بیان کرد: من این موضوع را متوجه هستم و به این احساس شما احترام می‌گذارم ولی در نشست خبری پایان بازی انگشت اتهام را به سوی بازیکنی نمی‌گیرم. هروقت خواستید من با شما در مورد و مشکلات آن تیم صحبت می‌کنم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.