روزنامه واشنگتن پست به نقل از یک منبع آگاه به تدارکات برگزاری این مراسم گزارش کرد، خانواده بوش به دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اطمینان دادند که مراسم خاکسپاری جورج اچ.دبلیو بوش قرار نیست همچون مراسم خاکسپاری جان مک کین، سناتور جمهوری خواه سابق آمریکایی در ماه اوت دربردارنده پیام‌های ضد ترامپ باشد.

یک منبع دیگر هم خاطر نشان کرد: بوش نمی‌خواست که کسی در مراسمش حتی خود رئیس جمهور روی کار در آمریکا احساس معذب بودن داشته باشد.

این منبع خاطر نشان کرد: آنچه که جالب است این است که تحسین از خانواده بوش یا مک کین حتی اگر هم که هیچ اشاره‌ای به ترامپ در آن نشود باز هم دارای بار انتقادی از ترامپ است.

ترامپ قرار است فردا (چهارشنبه) در مراسم خاکسپاری جورج اچ.دبلیو بوش رئیس جمهور اسبق آمریکا در کلیسای جامع ملی واشنگتن شرکت کند.

ترامپ و همسرش ملانیا روز دوشنبه در اقدامی از قبل اعلام نشده به ساختمان کنگره رفتند تا به بوش ادای احترام کنند.

بوش از ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۳ رئیس جمهور آمریکا بود و جمعه شب در ۹۴ سالگی فوت کرد.

ترامپ پیش‌تر با خانواده بوش جدال لفظی پیدا کرده و چند بار سازمان داوطلبانه متعلق به بوش پدر و دو پسرش را به تمسخر گرفته بود.

جورج دبلیو بوش، پسر جورج اچ.دبلیو بوش از جمله کسانی است که قرار است در مراسم چهارشنبه درباره پدرش سخنرانی کند. ترامپ قرار نیست در این مراسم سخنرانی داشته باشد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.