این سامانه ها برنامه ریزی برای سفر را راحت تر کرده و بسیاری از دغدغه های ما را کاهش داده اند. در روزهایی که همه تلاش ما بر این است که با کمترین هزینه بهترین انتخاب را داشته باشیم، وجود این سامانه ها یک امتیاز مثبت است.

r158

حالا که سامانه های ارائه دهنده خدمات مسافرتی به بخشی از برنامه سفر ما تبدیل شده اند، عاقلانه است که از میان آنها بهترین ها را انتخاب کنیم. قاصدک 24 یکی از این بهترین ها است که بهترین تجربه سفر را هم برای شما خواهد ساخت. امکان خرید بلیط هواپیما و بلیط هواپیما چارتر در کنار رزرو و خرید بلیط قطار تنها بخشی از خدماتی است که قاصدک ۲۴ در اختیار شما قرار می دهد.

رزرو بلیط هواپیما؛ آغاز یک سفر راحت

این روزها خرید بلیط هواپیما از سامانه های خرید اینترنتی راحت ترین کار ممکن است. نیازی به خارج شدن از خانه نیست، به ایستادن در صف و انتظار کشیدن هم نیازی نیست. تنها کاری که باید بکنیم این است که اطلاعات سفر خود را آماده کرده و هزینه را به صورت اینترنتی پرداخت کنیم. 

رزرو بلیط هواپیما برای یک پرواز چه داخلی و خارجی در سایت قاصدک ۲۴ یک خرید اینترنتی مقرون به صرفه است که دردسرهای بالا را ندارد. اگر به سایت قاصدک ۲۴ سر بزنید، در قسمت پروازهای داخلی یا خارجی بلیط هواپیما شما در نرخ های متفاوت موجود است. اطلاعات سفر خود را وارد کرده و پس از مشاهده بلیط های موجود، دست به انتخاب بزنید. خواهید دید که خرید بلیط هواپیما با این شرایط چقدر راحت و بی دردسر است.

بلیط هواپیما چارتر؛ ارزان و محبوب

برای مسافرانی که اهل پرواز هستند، بلیط هواپیما چارتر با خاطر آسوده گره خورده است. به باور آنها خرید بلیط هواپیما چارتر باعث می شود تا ارزان سفر کنند و برای خیلی ها ارزان سفر کردن یعنی بیشتر سفر کردن. اگر اولین بار است که می خواهید بلیط هواپیما چارتر خریداری کنید، سعی کنید تجربه اول خود را به خوبی رقم بزنید تا خاطره ای خوش در ذهن تان ثبت شود. 

اولین خرید بلیط هواپیما چارتر از قاصدک ۲۴ بدون شک آخرین هم نخواهد بود. به سایت قاصدک ۲۴ رفته و در قسمت پروازهای داخلی یا خارجی اطلاعات سفر را وارد کرده و از سمت راست صفحه نوع بلیط هواپیما خود را انتخاب کنید. پس از فیلتر بلیط های هواپیما موجود، لیست نهایی برای شما به نمایش درمی آید. خرید بلیط هواپیما چارتر از قاصدک ۲۴ آن هم در اولین تجربه پرواز چارتری شما به سادگی و در یک چشم بر هم زدن انجام شده است. حالا می توانید تجربه های بعدی سفرتان را هم با بلیط هواپیما چارتر بیشتر از قاصدک ۲۴ رقم بزنید.

رزرو و خرید بلیط قطار؛ لذت امروز، خاطره فردا

خاطره سفر با قطار برای همه ما شیرین است. لذت سفر خانوادگی در یک کوپه و تماشای زیبایی های مسیر از پنجره قطار، هنوز آنقدر زیر زبان مان است که خرید بلیط قطار را برای سفر انتخاب می کنیم. حالا که رزرو و خرید بلیط قطار اینترنتی و آسان شده، همنشینی خاطرات خوش گذشته و این راحتی، لذت سفر را برای ما دو چندان خواهد کرد. 

اگر انتخاب ما در هنگام رزرو بلیط قطار درست باشد، لذت امروز و خاطره خوش فردا را ساخته ایم. خرید بلیط قطار از سامانه جامعی مانند قاصدک ۲۴ یک انتخاب درست است. چگونه؟ وارد سایت قاصدک ۲۴ شوید و در قسمت بلیط قطار که در کنار سایر خدمات سایت اعم از پرواز داخلی، پرواز خارجی و بیمه مسافرتی قرار گرفته، اطلاعات سفر خود را وارد کنید. حالا منتظر نتایج جستجوی خود باشید. در سمت راست صفحه هم می توانید ساعت حرکت و شرکت ریلی مورد نظر خود را انتخاب کنید. با انتخاب بلیط قطار دلخواه خود وارد مرحله پایانی که خرید اینترنتی است شده و بلیط قطار را در ایمیل تان دریافت کنید. همانطور که دیدید پروسه رزرو و خرید بلیط قطار از قاصدک ۲۴ خیلی راحت تر از آن بود که فکرش را می کردید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.