علی پروین که روز گذشته در مجلس شورای اسلامی حاضر شده بود، امروز درباره دلیل جلسه اش با نمایندگان مجلس به موضوع علی اکبریان اشاره کرد.

اکبریان بازیکن پیشین پرسپولیس و استقلال به جرم حمل مواد مخدر  به اعدام محکوم شده بود که با رایزنی‌های علی پروین طی سالهای اخیر، این حکم به حبس ابد تقلیل پیدا کرد و حتی آن نیز به ۱۶ سال رسید. حالا پروین به دنبال این است که این هشت سال هم بخشیده شود.

پروین در این خصوص گفت: برای پیگیری نجات علی اکبریان از زندان به دیدن آقای کمالی پور از کمیسیون قضایی مجلس آمدم.

اسطوره فوتبال ایران یادآور شد: اکبریان دو دختر نوجوان دارد. اکنون که ۸ سال از مدت حبس او گذشته، در تلاش هستیم تا آزاد شود و به خانه و خانواده‌اش برگردد.

سئوال دیگر از علی پروین درباره جدی بودن واگذاری استقلال و پرسپولیس است که اخیرا از سوی وزیر ورزش مطرح شده است.

پروین در این خصوص گفت: چندین مزایده برگزار شده ولی قبل از برگزاری آخرین مزایده اعلام کردند دستور رسیده و دیگر این کار انجام نمی‌شود.

وی درباره امنیتی کردن موضوع واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی خاطرنشان کرد: اینها بهانه است. هیچ مورد امنیتی وجود ندارد.

این پیشکسوت فوتبال با اشاره به تصمیم جدید وزارت ورزش برای واگذاری سرخآبی‌ها به فعالیت شرکت «پیـشکسوتان کهن پرسپولیس» اشاره کرد و به «خانه ملت» گفت: در این شرکت، حدود ۱۰۰ نفر از پیشکسوتان پرسپولیس حضور دارند و ما اعلام آمادگی کردیم باشگاه را بخریم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.