مرتضی تبریزی که به دلیل مصدومیت بازی با استقلال برابر استقلال خوزستان را از دست داده بود و به اهواز سفر نکرد، شب گذشته پستی در اینستاگرام خود منتشر کرد و در آن چند بازیکن ذوب آهن را تگ کرد و از دلتنگی برای آنها خبر داد.

همین مساله باعث شد شایعاتی به وجود بیاید که او قصد بازگشت به تیم سابق خود را دارد و این خبر در حالی است که او در این مدت با انگیزه تمام تمرینات خود را پیگیری می کند که بتواند درخشش خود در ذوب آهن را در استقلال هم تکرار  کند و بتواند نقش مهمی در روند تهاجمی این تیم ایفا کند.

مرتضی تبریزی در واکنش به این شایعه عجیب به ورزش سه گفت: آنها دوستان من بودند و من اصلا از انتشار این پست منظوری نداشتم. خیلی از آنها  دوست های بچگی من بودند که ما در همدان با هم بزرگ شدیم و بازیکنان ذوب آهن را هم که تگ کردم به این دلیل بود که چهار پنج سال با آنها زندگی کرده بودم و واقعا دلم برایشان تنگ شده بود. اصلا از انتشار آن پست منظور خاصی نداشتم.

او در مورد شایعه جدایی اش از استقلال هم گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد و من چنین تصمیمی نگرفته ام. تمام تمرکزم روی درخشش در ترکیب استقلال است و به این حواشی اصلا توجهی ندارم. 

تبریزی فصل قبل با ۱۱ گل زده در جدول بهترین گلزنان بعد از علی علیپور در رده دوم قرار گرفت و با توجه به اعتقاد ویژه ای که شفر به او دارد، تلاش می کند بتواند روزهای موفق خود در سال های گذشته را در استقلال هم تکرار کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.