سید منصور میرمرادی در همایش مدیران کل استانی بنیاد شهید و امور ایثارگران در زمینه توجه به نیروی انسانی در بنیاد اظهار کرد: تاکنون بنیاد شهید و امور ایثارگران سه دوره جانشین پروری برگزار کرده است و تلاش می‌کند انتصابات در بنیاد بر مبنای شایسته سالاری و با تکیه بر همین دوره‌ها صورت گیرد و در این میان نقش مدیران کل استان‌ها در شناسایی و معرفی مدیران شایسته بسیار مهم است.

وی با اشاره به سامانه‌های الکترونیکی بنیاد خاطرنشان کرد: مدیران کل بنیاد این مسئله را به عنوان یک ابلاغیه تلقی کنند که اگر دستگاهی برای ارائه خدمات به ایثارگران نیازمند سامانه بنیاد بود، آن را در اختیار آن سازمان‌ها قرار دهند و باید پذیرفت تحولات و پیشرفت‌های بنیاد مرهون ارتقای فناوری‌های الکترونیکی در بنیاد است.

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد با اشاره به تشکیل ستاد هماهنگی، رصد و مقابله با تحریم‌ها در بنیاد، گفت: با توجه به شرایط کشور و مشکلات اقتصادی، دولت تصمیم گرفت این ستاد را فعال کند که در بنیاد نیز این کمیته شکل گرفت و مدیران کل استانی پیشنهادات خود را در زمینه عملکرد هر چه بهتر این ستاد ارائه دهند.

میرمرادی در پایان از مدیران کل استانی درخواست کرد انتقادات و پیشنهادات خود را در خصوص جمع بندی بودجه ۱۳۹۸ ارائه دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد در این همایش آخرین اقدامات و فعالیت‌های بنیاد در موضوعات اجرای اقتصاد مقاومتی، وضعیت نیروی انسانی شاغل ، کانون بازنشستگان، برنامه و بودجه و فناوری اطلاعات در بنیاد و سایر مسائل را تشریح کرد.

علی گودرزی مدیر کل دفتر برنامه و بودجه بنیاد شهید نیز در این همایش در خصوص وضعیت اعتبارات جاری بنیاد در سال ۹۷، جدول اعتبارات و عملکرد سال ۹۶ و ۹۷، عملکرد و تخصیص هفت ماهه بودجه به تفکیک منابع و بودجه سال آینده سخنرانی کرد.

در ادامه این همایش مدیران کل بنیاد استان‌ها به بیان نظرات و پرسش‌های مرتبط با حوزه توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد پرداختند و معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد و مدیران کل این معاونت ضمن پاسخ به پرسش‌ها فعالیت‌های بنیاد در بخش‌های مختلف را اعلام کردند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.