دیدار تیم‌های سپیدرود و نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فردا (جمعه) برگزار خواهد شد. علیرضا امامی‌فر در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: یکی دیگر از بازی‌های مهمی که سپیدرود دارد، فردا برگزار می‌شود. همانطور که در بازی‌های قبلی به دنبال کسب سه امتیاز بودیم در این بازی هم به دنبال این هدف هستیم. امیدواریم با حمایت همیشگی هواداران این اتفاق خواهد افتاد. با توجه به بازی‌هایی که از نفت دیدیم، می‌دانیم که می‌تواند بازی پیچیده‌ای شود اما می‌خواهیم با کسب سه امتیاز خودمان را برای بازی با نساجی آماده کنیم.

مربی سپیدرود درباره این که آیا با کسب سه امتیاز مقابل نفت مسجد سلیمان و نساجی می‌توانند حاشیه‌ امنیت خوبی در نیم فصل برای خودشان ایجاد کنند، توضیح داد: به هر حال بدیهی است که اگر این اتفاق بیفتد کمک زیادی به ما می‌شود. ما یک حداقل امتیاز را برای نیم‌فصل در نظر گرفتیم که به اهدافمان نزدیک هستیم. فعلا روی بازی فردا تمرکز کردیم. اگر مشکلی پیش نیاید با همت بازیکنان و تماشاگران این بازی را ببریم، به حداقل امتیاز خواهیم رسید و برای حداکثر امتیاز تلاش خواهیم کرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه تصمیم گرفته در نیم فصل چه بازیکنانی را جذب کند گفت: تا این لحظه صحبتی نشده و قرار است بگذاریم بازی‌ها تمام شود و در فرصت نیم‌فصل، علی‌کریمی با توجه به شرایط فوتبالی، فنی و مالی باشگاه تصمیم بگیرد ولی هنوز جلسه‌ای برگزار نکرده‌ایم.

به گزارش ایسنا، همچنین قرار بود که علیرضا مرزبان، سرمربی نفت مسجد سلیمان در این نشست خبری حاضر شود که به خاطر تداخل ساعت پرواز این تیم با ساعت نشست، در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپیدرود حاظر نشد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.