کارلوس کی‌روش که بعد از جام جهانی روسیه بیشتر روزها را در مرخصی به سر می‌برد و این موضوع به دستاویزی برای مخالفانش تبدیل شده بود تا عدم حضورش در استادیوم‌ها و تماشای لیگ داخلی را به رخ بکشند،  ادعای عجیبی را در این رابطه مطرح کرد؛ تهدید در استادیوم‌ها!

از زمان شروع فصل جدید لیگ برتر از تاریخ 4 مرداد 97، سرمربی تیم ملی به جز زمان برگزاری اردوها کمتر پیش آمده که در ایران حضور داشته باشد و همین مرخصی‌ها به انتقاد بزرگی از او بابت بی توجهی به لیگ داخلی تبدیل شده است. به طور مثال پس از دیدار برابر بولیوی ایران را ترک کرد و همزمان با برگزاری اردوی جدید و یک روز پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا به ایران بازگشت.

با این حال کارلوس کی‌روش در نشست خبری خود که با تحریم رسانه‌ها بابت رفتار او طی چند وقت اخیر همراه شده بود، در جمع موافقان خود اعلام کرد که چرا هیچ گاه دلیل عدم حضورش در این مسابقات از او پرسش نشده است. او در ادامه مدعی شد با حضور در استادیوم‌ با تهدید برخی لیدرها مبنی بر فحاشی و حتی تهدید فیزیکی مواجه شده است. دلیلی که ترجیح داده دیگر در استادیوم حضور نیابد!

این ادعای سرمربی تیم ملی در صورت واقعیت شاید تنها متوجه باشگاه پرسپولیس بوده باشد که البته پندار خمارلو، مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس نیز آن را رد کرده است.

با این حال کی روش آیا به طور مثال کارلوس کی‌روش برای حضور در استادیوم و تماشای دیدارهای سایپا نیز با مشکل مواجه می‌شد؟ آیا سایپا به عنوان یکی از کم تماشاگرترین تیم‌های لیگ برتری و بدون لیدر و با حضور ملی پوش و شاگرد کارلوس کی‌روش می‌توانست تهدیدی برای او محسوب شود؟ آیا استقلالی‌ها که طی چند وقت اخیر بیشترین حمایت را از سرمربی تیم ملی داشته‌اند (ولو بابت کری برابر پرسپولیس) آیا مشکلی برای سرمربی تیم ملی به وجود آورده با توجه به اینکه در اردوها حداکثر چهار نماینده داشته‌اند؟ یا اگر تیم پدیده که امسال مدعی و شگفت انگیز این فصل لقب گرفته طرفدارانش در مشهد مشکلی برای سرمربی تیم ملی می‌توانند شکل دهند؟ یا پارس جنوبی و هواداران خونگرم جمی چه تهدیدی برای سرمربی تیم ملی داشته‌اند که هیچگاه بازی آنها مورد توجه قرار نگرفته است. مثال زیاد است و حتی می‌توان به تراکتورسازی با مالکش که یکی از حامیان کارلوس کی‌روش بوده و در آستانه جام جهانی نیز هواپیمای اختصاصی برای تیم ملی تامین کرد اشاره کرد که آیا کارلوس کی‌روش قادر به حضور در تبریز و تماشای نمایش سه کاپیتان تیمش در استادیوم یادگار امام نبود؟ و حتی ماشین سازی بدون تماشاگر و لیدر که در تیم ملی نماینده دارد؟

تمامی این مثال‌ها نشان می‌دهد که سرمربی تیم ملی برای فرار از یک انتقاد بزرگ برای بی توجهی به بازی‌های داخلی به ادعای واهی نداشتن امنیت رو آورده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.