تیم فوتبال پرسپولیس در حالی ساعت ۱۶:۱۵ دوشنبه دیدار معوقه هفته نهم لیگ برتر را مقابل پیکان تهران برگزار می کند که این تیم ملی پوشان خود را در اختیار ندارد.

برانکو ایوانکوویچ در حالی باید سرخپوشان را به مصاف شاگردان مجید جلالی بفرستد که علیرضا بیرانوند و احمد نوراللهی را به دلیل حضور در اردوی تیم ملی فوتبال ایران، بشار رسن به خاطر حضور در تیم ملی فوتبال عراق و حمیدرضا طاهرخانی را بابت همراهی تیم فوتبال امید ایران در اختیار ندارد.

محمد انصاری و حسین ماهینی هم به دلیل پارگی رباط صلیبی ماه‌ها از میادین دور خواهند بود.

از این رو سرمربی پرسپولیس با مشکل اساسی برای تعیین بازیکنان اصلی خود در این دیدار روبرو است.

برانکو مجبور است بار دیگر به بوژیدار رادوشوویچ که صبح امروز یکشنبه به تهران بازگشته است میدان دهد تا درون دروازه بایستد. احتمالا سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، شایان مصلح و سیامک نعمتی نیز بازیکنان خط دفاعی را تشکیل می دهند.

کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه، امید عالیشاه و آدام همتی نیز بازیکنان خط میانی را تشکیل می دهند و علی علیپور و گادوین منشا نیز مهاجمان سرخپوشان خواهند بود.

پرسپولیس در حالی با این ترکیب به مصاف پیکان تهران می رود که روی نیمکتش خبری از بازیکنان باتجربه نیست و بازیکنان ذخیره اش کاملا جوان هستند.

سرخپوشان پایتخت برای ماندن در جمع مدعیان قهرمانی نیاز به سه امتیاز این دیدار دارند تا فاصله خود را با سپاهان،  پدیده مشهد و تراکتورسازی که در رتبه های اول تا سوم جدول هستند کمتر کنند.

پرسپولیس در حال حاضر از ۹بازی، ۱۷ امتیاز کسب کرده و در رده چهارم جدول قرار دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.