عذرخواهی مدیرعامل شرکت ملی پست از حواشی مراسم معرفی مدیرکل جدید پست خراسان‌شمالی

حسین نعمتی، مدیرعامل شرکت ملی پست در شرح اتفاقات عجیب در حین برگزاری مراسم معارفه مدیرکل جدید پست استان خراسان شمالی چنین گفت: پس از مشورت از بین همکاران شاغل در پست استان دو گزینه معرفی شدند. گزینه نخست جناب آقای خالقی، از کارکنان با تجربه و مورد وثوق و گزینه دوم جناب آقای خانی از کارکنان جوان و پویای این شرکت بودند.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، نعمتی در شرح ماجرا چنین گفت: پس از مشورت از بین همکاران شاغل در پست استان دو گزینه معرفی شدند. گزینه نخست جناب آقای خالقی، از کارکنان با تجربه و مورد وثوق و گزینه دوم جناب آقای خانی از کارکنان جوان و پویای این شرکت بودند.

مراحل اخذ استعلام و مصاحبه مدیریتی برای هر دو گزینه انجام پذیرفت و طبق روال با مجمع نمایندگان استان و استاندار محترم نیز مشورت شد. از آنجا که استاندار محترم گزینه دوم را به دلایلی ارجح دانستند گزینه دوم قطعی و انتخاب شد.

نعمتی افزود: بر اساس نظر استاندار محترم مقرر شد جناب آقای خانی به عنوان گزینه نهایی معرفی شوند و دراین‌باره نظر مساعد مجمع نمایندگان استان نیز اخذ شد، اما متاسفانه در اثر سهل‌انگاری حوزه مدیرعامل شرکت ملی پست، حکم گزینه نخست که از پیش آماده شده بود به استان ارسال شد و موضوع به گونه‌ای رقم خورد که در شان این شرکت نبود.

وی افزود: البته از نماینده اعزامی شرکت ملی پست که وظیفه معارفه مدیرکل جدید را به‌عهده داشت انتظار می‌رفت با دقت و درایت بیشتری مراسم را مدیریت کند تا چنین اشتباه غیرقابل پذیرشی پیش نیاید.

نعمتی گفت: به سهم خودم و به عنوان مسئول اصلی این ماجرا از جناب آقای خالقی، سایر همکارانم در استان خراسان شمالی و مردم عزیز آن خطه عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم بتوانیم با ارائه خدمات مناسب به شهروندان این اشتباه را جبران کنیم و در این راه از ظرفیت‌های برادر گرانقدر جناب آقای خالقی نیز بهره ببریم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.