محمد محمودی شاه‌نشین با اشاره به فضای فعلی و تبلیغ دشمنان علیه کشورمان گفت: تاریخ چهل ساله انقلاب نشان می‌دهد که مسئولان ما متعلق به یک خانواده و طبقه خاصی نیستند و از همه قشر در میان آنان وجود دارد. امروز مشاهده می‌کنید نمایندگان، وزرا، رئیس‌جمهور از طبقه‌ای نمی‌آیند که در ناز و نعمت بوده‌اند این نشان می‌دهد آنان از جایی قدم به عرصه گذاشتند که یا تلاش فردی داشته‌اند یا انقلاب بستری برای آن‌ها فراهم کرده است. به طور مثال خود من از شش و یا هفت سالگی از بستی‌فروشی شروع کردم و امروز افتخار دارم که نماینده مجلس باشم، این‌ها را باید به مردم گفت.

وی با اشاره به رفتار رسانه در قبال مسئولان و نشان دادن موفقیت‌ها گفت: بسیار جای تاسف دارد برخی از رسانه‌های ما نشان‌دهنده پیشرفت ما نیستند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: چه‌طور است طور صدا و سیما و رسانه‌های ما وقتی که از هزاران فرزند مسئولان ما یکی تخلف می‌کند عالم و آدم را خبر می‌کنند که فلانی خلاف کرده، اما به بررسی دیگر فرزندان مسئولان که شهید شده‌اند و یا بدن‌های تکه و پاره دارند، نمی‌پردازند؟

وی تاکید کرد: متاسفانه کسی روی پیشرفت‌های کشور مانور نمی‌دهد. همه جوامع نکات منفی دارند که باید برطرف کنند.

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با کسانی ناامیدی را به وجود می‌آورند برخورد نمی‌شود، اظهار داشت: ما در رشد و پژوهش علم موفقیت‌های بزرگی کسب کردیم و توانستیم بسیاری از احتیاجات خود را بومی‌سازی کنیم، روزگاری می‌گفتند حتی آبگوشت شما مونتاژ است؛ نخودش از فلان کشور می‌آید، گوشتش استرالیایی است و حتی آبی که در داخل قابلمه می‌ریزید از بَهمان کشور می‌آید. ما امروز تکنولوژیمان را به کشورهای دیگر صادر می‌کنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.