او در توضیح بیشتر گفت: من افغان هستم و در یک آرایشگاه کار می‌کنم. آن روز ساعت یک‌ونیم از محل کارم در یافت‌آباد خارج شده بودم. راننده خودروی ۴۰۵ جلوی پایم ترمز کرد و من را به‌عنوان مسافر سوار کرد. غیر از راننده یک نفر در صندلی عقب بود. پس از مسافت کوتاهی نفری که عقب نشسته بود، مرا تهدید کرد و آنها من را به جایی خلوت بردند. ‌هر دو سرنشین که آنها را نمی‌شناختم، به من تجاوز و بعد هم مرا در خیابان رها کردند. آن دو نفر سه ساعت من را نگه داشتند و بعد هم با تهدید به اینکه اگر به کسی چیزی بگویم، مرا خواهند کشت رهایم کردند.

در پی این شکایت بازپرس سهرابی پرونده را به اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران ارجاع داد تا تحقیقات برای دستگیری دو آدم‌ربای متجاوز آغاز شود. در ادامه شاکی بار دیگر در اداره آگاهی تهران حاضر شد. دختر جوان بار دیگر مورد تحقیق قرار گرفت و کارآگاهان پلیس آگاهی تهران در لابه‌لای اظهارات شاکی موفق شدند سرنخ‌هایی به دست آورند. از این رو مأموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی با دردست‌داشتن چند رقم از شماره پلاک خودروی آدم‌ربایان متجاوز تحقیقات وسیعی را برای شناسایی مظنونان آغاز کردند.

در نهایت با محدودشدن دایره مظنونان، مأموران موفق به شناسایی دو مظنون اصلی شدند و با زیرنظرگرفتن محل تردد آنها توانستند این افراد را دستگیر کنند. یکی از متهمان در بازجویی‌ها گفت: این دختر با دوست من در ارتباط بود و این‌طور نبود که ما او را بدزدیم. دختر جوان در پاسخ به این ادعا گفت من هیچ‌کدام از آنها را نمی‌شناختم. درحال‌حاضر هر دو متهم به دستور بازپرس سهرابی در بازداشت موقت به‌سر می‌برند تا تحقیقات از آنها ادامه یابد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.