با اعلام برنامه بازی‌های عقب افتاده لیگ برتر ، پرسپولیس باید در نیم فصل اول تمام مسابقات عقب افتاده اش را برگزار کند. این اتفاق باعث شده تا برنامه فشرده ای پیش روی لشکر آسیب دیده برانکو قرار بگیرد اما نبردن ملی پوشان امید این تیم برای اینکه آنها بتوانند در غیاب فقط دو ملی پوش شان به مصاف حریفان بروند هم با اعتراض برانکو مواجه شده است.

حالا اما با اعلام کامل برنامه بازی های معوقه لیگ، دلخوری پرسپولیسی ها بیشتر هم شده است.

حالا حتی گرشاسبی مدیر تیم هم به شدت از تنهایی و مظلومیت تیمش می گوید. او که روزهای پایانی حضور در فدراسیون فوتبال را سپری می کند.

او در این باره این طور که بانک ورزش نقل کرده، نوشته است:« طبق برنامه ما در ۲۵ روز باید شش بازی سخت انجام دهیم که با توجه به مصدومیت چند مهره اصلی، کارمان از قبل بسیار سخت‌تر شده است. تا اینجای فصل با سینه خیز آمده‌ایم و از این به بعد هم در شرایط سخت‌تری این کار را خواهیم کرد. چاره‌ای نداریم جز اینکه بسوزیم و بسازیم تا در نیم‌فصل بتوانیم بازیکن بگیریم. باشگاهی که آمده خودش را با همه مشکلات و کمبودها به فینال لیگ قهرمانان رسانده به اشکال مختلف مورد ظلم واقع شده است. انتظار داشتیم با ما همکاری بیشتری می‌شد که نشد.»

البته در شرایطی که بازی پرسپولیس برای لیگ قهرمانان آسیا لغو شد، کاشیما در فاصله سه روز تا بازی  در جی لیگ به میدان رفت.

نکته مهم فشردگی برنامه های لیگ و فوتبال ملی و بازی های لیگ قهرمانان است و عدالت مسابقات اجازه نمی دهد پرسپولیس که به دلیل تخلف مدیران قبلی و تعدادی از مدیران فعلی اش محروم شده است، به رغم همه دشواری ها ، برنامه لیگ را به هم بزند. 

البته سال ها قبل و در زمان مدیریت امیر عابدینی یک بار پرسپولیس که برای شرکت در لیگ قهرمانان و بازی های ملی ملی پوشان زیادش تعداد بازی های عقب افتاده اش خیلی بالا رفت، از لیگ کنار گذاشته شد تا مسابقات تمام شود!

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.