بشار رسن وقتی قرار بود به پرسپولیس بیاید، شاید زیاد به این  فکر نمی کرد که در کمتر از یکی دو سال بتواند با ده ها پیشنهاد ریز و درشت مواجه شود اما حالا این اتفاق برایش رخ داده و نه تنها از سوی ایجنت خودش، بلکه از طرف چند مدیربرنامه سرشناس ایرانی و دو آژانس بین المللی نقل و انتقال بازیکن، پیشنهادهای جذابی دریافت کرده است.

این بازیکن عراقی، وقتی به پرسپولیس آمد، مشخص بود که از استعداد ناب فوتبالی بهره می برد اما فضای پیشرفت برایش مهیا نبود. حضور در پرسپولیس و بازی در بالاترین سطح آسیا یعنی لیگ قهرمانان، در کنار حضور مستمر در اردوهای تیم ملی از بشار یک بازیکن حرفه ای ساخت و عملکرد درخشان او در جمع سرخپوشان باعث جاری شدن سیل پیشنهادها به سمتش شد. یکی از نزدیکان این بازیکن عراقی در این باره می گوید: «بشار می تواند به راحتی بین پیشنهادهای خوبی که به دستش رسیده، انتخاب مهمی داشته باشد. البته او تمام تمرکزش روی کار در پرسپولیس و ادامه همکاری با این باشگاه است اما شرایطی برایش ایجاد شده که از لیگ کشورهای عربی، ترکیه، روسیه و حتی دو کشور اروپایی، پیشنهاد دریافت کرده است. اگر این وضعیت ادامه یابد، شاید بشار انتخاب دیگری داشته باشد و در پایان فصل که قراردادش با سرخپوشان به اتمام می رسد، این تیم را به قصد حضور در سطح بالاتری از فوتبال ترک کند.»

از سوی دیگر، بشار در مذاکراتش با مدیران باشگاه، مسائل دیگری را مطرح کرده بود و به این اجماع رسیده بودند که فعلا هیچ تصمیمی در مورد جدایی از پرسپولیس نگیرد اما ایجنت ها با وسواس زیادی مشغول هوایی کردن بشار هستند و برانکو طبیعتا از این وضعیت نگرانی هایی در ذهنش دارد. باید دید هافبک عراقی سرخ ها تا چه زمانی می تواند مقابل این همه فشار، طاقت بیاورد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.