نیمه اول دیدار تیم‌های ایران و ترینیدادوتوباگو با تساوی بدون گل به پایان رسید.

حواشی این نیمه به شرح زیر است:

یاد جی لوید ساموئل، بازیکن فقید تیم ملی ترینیدادوتوباگو و باشگاه استقلال پیش از آغاز بازی گرامی داشته شد. بازیکنان ایران عکس جی لوید ساموئل و بازیکنان ترینیدادوتوباگو نیز عکس بازیکن فقید تیم ملی، مرحوم هادی نوروزی را در دستان خود داشتند.

یک گزارشگر ترینیدادوتوباگویی با حضور در جایگاه خبر به سبک گزارشگاران منطقه آمریکای شمالی و جنوبی بازی را با هیجان بسیار بالایی برای رسانه مربوط به کشور خودش گزارش کرد که از نکات عجیب و البته جالب این بازی بود.

بازیکن شماره هشت ترینیداد و توباگو بعد از اعتراض به تصمیم داور مبنی بر خطا اعلام نکردن برخورد شجاعی با بازیکن تیمش، با عصبانیت روی پای وحید امیری تکل زد که با درگیری بازیکنان دو تیم همراه بود. او بعد از دریافت کارت زرد نیز داور را هل داد و قصد درگیری با داور قطری را داشت اما روزبه چشمی مانع از این اتفاق شد. در کنار زمین نیز کی روش از این حرکت بازیکن ترینیداد و توباگو خشمگین شد و نگران وضعیت وحید امیری بود که داور چهارم او را از منطقه فنی ترینیداد و توباگو به منطقه فنی ایران هدایت کرد.

نکته جالب آرامش سرمربی ترینیدادوتوباگو در کنار زمین بود که نسبت به هیچ کدام از این اتفاقات واکنشی نداشت.

بازیکنان ایران در نیمه نخست به دفعات در اجرای کارهای تاکیتکی ناکام بودند و پاس آخر را به اشتباه تقدیم بازیکنان ترینیدادوتوباگو کردند. کارلوس کی‌روش با کلافگی شاهد این حرکات بود و بعضا نسبت به حرکات اشتباه ملی پوشان اعتراض کرد.

پس از پنالتی ناموفق کریم انصاری فرد، گزارشکر ترینیدادو  توباگویی با شور و حال و صدای بلندی این اتفاق را گزارش کرد.

بازیکنان تیم ملی امید در پایان نیمه نخست ورزشگاه آزادی را ترک کردند.

تعداد اندکی از هواداران در پایان نیمه نخست و در هنگام ورود کی‌روش به تونل ورزشگاه برانکو ایوانکوویچ را تشویق کردند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.