مهرداد مسعودی به عنوان مسئول تیم رسانه‌ای فیفا در همه سال‌های اخیر از همه به اردوهای تیم ملی نزدیک تر بوده است. او در برزیل و روسیه حتی با پرواز تیم ملی سفر کرده و بهترین ارتباط را با اعضای تیم ملی داشته است اما بعد از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا اتفاقی رخ داده که این رابطه شکرآب شده است. او در یادداشتی نوشته الکساندر لوپس مربی گلرهای تیم ملی با نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مشت گره کرده و شاد بوده است.

ادعایی که هجمه ای بزرگ علیه تیم ملی و آتش تهیه جدیدی برای دعوای پرسپولیس و تیم ملی شده است. 

اعضای کادرفنی این روزها سکوت کامل کرده اند ولی آخرین خبر این است که آنها به شدت از این اتفاق شاکی هستند و اصرار دارند الکساندر لوپس که یک رگه برزیلی دارد تنها با زیکو خوش و بش کرده و اساسا اهل چنین رفتارهایی هم نیست و خودش را قاطی دعواهای اخیر فوتبال ایران نکرده است.

حالا فدراسیون فوتبال ایران قصد دارد در نامه ای به فیفا و به فدراسیون قطر از آنها بخواهد تا همکارشان مستنداتش درباره این اتفاق را رو کند و می گویند چطور در استادیوم صدهزار نفری فقط یک نفر این حادثه را دیده است.

البته این ماجرا در پاویون بازی رخ داده، جایی که اقلا ۱۰۰ نفری حاضر بودند و باید دید روایت دیگری از  آنچه ادعا شده ، وجود دارد؟ 

البته آقای مسعودی در این باره با رسانه ملی مصاحبه کرده است و تاکید داشته روی گفته های شان اما راهکار فدراسیونی‌ها در این باره استفاده از نامه نگاری برای یافتن مستندی درباره این ادعا بوده است!

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.