هر چند قوه قضائیه خالی از ایراد نیست، ولی آن دو جریان به خاطر این ایرادها نیست که به این قوه حمله می‌کنند، آنها دنبال مطامع خودشان هستند.

روشن‌ترین دلیل این است که آن آقای رئیس‌جمهور سابق و جریان انحرافی و همین جریان همسوی او که حالا با او همسرائی هم می‌کند، در دوران هشت ساله قدرت‌مداری‌‌شان حتی یکبار هم به قوه قضائیه کوچک‌ترین ایرادی وارد نکردند. این را همه می‌فهمند که این دو جریان که در آن هشت سال همسو بودند و حالا همسرا هم شدند، دنبال هدف دیگری هستند و چون بعضی مسئولین قوه قضائیه را مانع دست یابی به آن می‌دانند، به این قوه حمله می‌کنند. به همین دلیل این حملات به جائی نخواهد رسید.

قوه قضائیه را به دلیل اعدام سلطان سکه و یک مفسد اقتصادی دیگر باید تحسین کرد. این اقدام، هر چند قدری دیر صورت گرفت، ولی تاثیر زیادی در حل مشکلات خواهد داشت.

همین سلطان سکه، چون چند بار دستگیر و آزاد شده بود، تصور می‌کرد هرگز به چوبه‌دار آویزان نخواهد شد ولی اعدام او به این تصور پایان داد و به دیگرانی که فکر می‌کردند می‌توانند فساد کنند و مثل او از چنگال قانون برهند نیز فهماند که نمی‌توانند به فساد ادامه دهند. تاثیر این اقدام را این روزها در بازار ارز و سکه هم شاهد هستیم و اقدام شایسته قوه قضائیه هنگامی تاثیر نهائی خود را خواهد گذاشت که برخورد قاطع با مفسدان و اخلالگران اقتصادی را ادامه دهد. مردم از قاطعیت قوه قضائیه در برخورد با مفسدان و اخلالگران اقتصادی که ضربه‌های بزرگی به معیشتشان وارد کرده‌اند، خرسند هستند و از مسئولین این قوه می‌خواهند تا ریشه کن ساختن افساد و اخلال اقتصادی در هر جا و هر دستگاه و توسط هر کس که باشد، به این برخورد قاطع ادامه دهند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.