اواخر هفته گذشته چند جوان با حمله به‌وسیله چاقو به دو طلبه حوزه علمیه در شهر نیشابور آن‌ها را مجروح و از صحنه گریختند.

یکی از این طلبه‌های مصدوم شده در این حادثه گفت: با دوست دیگرم که ایشان نیز طلبه بودند در حال حرکت بودیم که پنج جوان که فکر می‌کنم حالت عادی نداشتند از خودرو سمند مشکی‌ رنگی پیاده شدند و به‌ما حمله کردند.

رضا سلیمانی با اشاره به این موضوع که اتفاق شب شهادت حضرت رضا(ع) روی‌ داده است؛ تصریح کرد: این چند نفر حین حمله با توهین به‌روحانیت و طلبه‌ها شروع به‌کتک زدن کردند و یک چاقو به‌دست چپم و یک چاقو به قلبم زدند که خوشبختانه ضربه‌ای که به‌سمت قلبم بود تا نزدیکی ریه رفته ولی آسیبی به‌قلب نرسیده است.

وی افزود: یکی از افرادی که ما را مورد حمله قرار داد را قبلاً در پارک دیده بودم و از طلبه بودنم اطلاع داشت، از ابتدای حمله با الفاظ بسیار رکیک به‌روحانیت توهین می‌کردند.

این طلبه‌های مصدوم در مورد نحوه پیگیری نیروی اظهار کرد گفت: پلیس در صحنه حاضر شد، پلاک را نداشتیم اما یکی از حمله‌کنندگان را شناسایی کرده‌ایم، اما هنوز پس از گذشت بیش از پنج روز خبری از عاملان این حادثه مبنی بر دستگیری به‌ما داده نشده است.

سلیمانی با اشاره به اینکه در سطح 6 حوزه علمیه امام علی(ع) شهر کلاردشت درس می‌خواند، تأکید کرد: طی این پنج روز پدرم یکی از افراد ضارب را در محله بارها دیده است اما جای تعجب دارد که چرا نیروی انتظامی برخوردی نمی‌کند.

وی تأکید کرد: خوشبختانه دوست دیگرم فقط دچار جراحات سطحی شد و آسیب جدی ندید.

دیگر مضروب این حادثه نیز گفت: این چند نفر در ابتدا بدون دلیل برای ما مزاحمت ایجاد کردند و گفتند چرا نگاه می‌کنید و بعد رفتند، ما به راه خود ادامه دادیم که بعد از چند دقیقه همان افراد دوباره برگشتند و به ما حمله کردند.

مصطفی قربانی تأکید کرد: از ابتدای حمله به روحانیت و اسلام توهین و از الفاظ رکیک استفاده می‌کردند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.