مهدی بیات در مصاحبه با شبکه تلویزیونی RTBF بلژیک گفت: شرایط بسیار ویژه‌ای است زیرا من مدیر باشگاه شارلوا هستم و باید کارهای مختلفی انجام دهم، البته من برادری هستم که می‌خواهد از خانواده‌اش به بهترین نحو ممکن حمایت کند. امشب خیلی به برادرم (مجتبی بیات) فکر کردم. به خواهر و خواهرزاده‌هایم نیز فکر کردم. وقتی خنده‌های آنها را می‌بینیم به من حس خوبی می‌دهد. ما باید به یکدیگر همانند هر خانواد‌ه‌ای که در شرایط سخت کنار هم هستند، کمک کنیم.

مجتبی بیات ماه گذشته میلادی در ماجرای بازداشت‌های گسترده پرونده اتهامی پولشویی و تبانی در فوتبال بلژیک از سوی پلیس این کشور دستگیر شد و همچنان در زندان به سر می‌برد. این مدیر برنامه فوتبال ایرانی بزرگترین آژانس نقل‌وانتقالات بلژیک را در اختیار دارد.

مدیر عامل ایرانی باشگاه شارلوا در ادامه اظهار داشت: من یک مدیر فوتبال، مدیر ژوپیلر لیگ و فدراسیون فوتبال بلژیک هستم. با وجود بازداشت برادرم همچنان این روزها را دوست دارم و همه‌چیز بد نیست. احساسی در من وجود دارد که همه چیز در فوتبال بلژیک بد است اما این‌طور هم نیست. ژوپیلر لیگ و فدراسیون فوتبال بلژیک گام‌های بزرگی در گذشته برداشتند. ما منتظر نماندیم تا اتفاقی در فوتبال بلژیک رخ دهد و اصلاحاتی را آغاز کنیم. از سال‌های گذشته پیشرفت را آغاز کردیم. از همان سال‌ها به اتفاق دیگران به صورت افتخاری در ژوپیلر لیگ و فدراسیون فوتبال بلژیک فعالیت می‌کنم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.