در سالن ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی برخی از بلیت‌ها به هوادارانی که ثبت نام کرده و یا مربوط به اداره‌های مختلف هستند توزیع می‌شود. به همین دلیل ازدحام زیادی مقابل سالن ۱۲ هزار نفری آزادی ایجاد شده است و آنها می‌خواهند بلیت‌هایشان را سریع‌تر بفروشند.

* تمامی خیابان‌های منتهی به ورزشگاه آزادی از بزرگراه تهران- کرج ورزشگاه آزادی بسته شده و پلیس راهور از مردمی که قصد ورود به ورزشگاه را دارند می خواهد خودرویشان را در همان خیابان‌های منتهی به ورزشگاه پارک کنند و پیاده راهی ورزشگاه شوند.

* پلیس با  نصب جرثقیل‌هایی مانع تردد خودروها به نزدیک ورزشگاه شده و موتورسواران تماشاگران را با دریافت کرایه به نزدیک‌ ورزشگاه می‌رسانند.

* در ورزشگاه پلیس از تماشاگرانی که بدون بلیت وارد مجموعه شده‌اند درخواست ترک ورزشگاه را دارند و می‌گوید بدون بلیت هیچ تماشاگری به ورزشگاه راه داده نمی‌شود و با اعلام مکرر خواهان ترک تماشاگران بدون بلیت از ورزشگاه است.

* برخی از تماشاگران بدون توجه به اعلام هشدارهای پلیس همچنان وارد مجموعه آزادی می‌شوند و روی چمن‌ها مشغول خوردن ناهار و خواندن نماز هستند و امیدوارم بتوانند وارد ورزشگاه شوند.

* هیچ تابلو و بنری برای راهنمایی تماشاگران جهت دریافت بلیت در ورزشگاه نصب نشده و این مسئله باعث سرگردانی برخی تماشاگران است.

* برخی از بانوان مقابل در هتل المپیک تجمع کردند و خواهان ورود به هتل المپیک و رسیدن به ورزشگاه آزادی هستند.

*تدابیر امنیتی مناسبی در ورزشگاه ایجاد شده است.

* با وجود نصب گیت‌ها داربست‌هایی هم در ورزشگاه نصب شده تا تماشاگران بتوانند وارد ورزشگاه شوند.

* پلیس در ورزشگاه اعلام می‌کند برخلاف مسابقات قبلی با شروع مسابقه نیز اجازه ورود تماشاگران بدون بلیت به ورزشگاه داده نمی‌شود زیرا نمایندگان  AFC نظارت ویژه‌ای دارند.

دیدار دو تیم پرسپولیس و کاشیمای ژاپن از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه برگزار می‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.