مسعود سلطانی فر در نشست با رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا افزود: معتقدم نبض فوتبال آسیا در ایران می‌تپد و لازم است از همکاری های شما برای رشد و توسعه فوتبال آسیا تشکر کنم و خصوصا تلاش های شما برای استاندارد سازی باشگاه‌ها در فوتبال آسیا بسیار اثر گذار است.

سلطانی‌فر گفت: برای آماده سازی استادیوم آزادی بهترین و بیشترین تلاش را داشتیم و خوشبختانه امروز در یک وضعیت مناسب میزبان فینال لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

وزیر ورزش و جوانان از شیخ سلمان خواست حمایت خود از باشگاه‌های ایران ادامه دهد و تاکید کرد: حق تیم‌های ایرانی است که در ایران میزبان تیم‌های عربستانی باشند و از کنفدراسیون فوتبال آسیا و شما انتظار داریم که ورزش از مسایل سیاسی جدا باشد و ما ورزش و بخصوص فوتبال را پیوند دهنده ملت‌ها می‌دانیم و معتقدیم پیام آور صلح و دوستی ملت‌هاست.

سلطانی‌فر با اشاره به ثبات مدیریت در کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: ما از برنامه‌ها و قدم‌های موثر شما حمایت کرده و این موضوع را جدی دنبال می کنیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: فوتبال ایران علاوه بر حضور موفق در جام جهانی در تمام رده ها بسیار موفق بوده و خوشحالم که مورد توجه و حمایت کنفدراسیون فوتبال آسیاست.

سلطانی‌فر شیخ سلمان را یک مدیر فعال و موفق دانست و گفت: احساسات متقابل برادرانه بین ما بر قرار است و ان‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک دیدارهای ما ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: ظرفیت‌های فوتبال ایران در کنار کنفدراسیون فوتبال آسیا موجب موفقیت بیشتر فوتبال آسیا خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: از رهبر معظم انقلاب تا دکتر روحانی ریاست جمهور و ریاست مجلس و نمایندگان مردم در مجلس و اعضای دولت و طرفداران پر شمار فوتبال ایران همه حامی فوتبال هستند و نسبت به مسایل آن توجه زیاد دارند.

وزیر ورزش در پایان از شیخ سلمان برای سفر مجدد به ایران برای دیدن جاذبه‌های فرهنگی و مذهبی کشورمان دعوت کرد.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.