مارکا نوشت، باشگاه رئال مادرید دوشنبه شب در نهایت تصمیم گرفت یولن لوپتگی را از هدایت این تیم بر کنار کند و فعلا سولاری به عنوان سرمربی موقت، هدایت رئال مادرید را بر عهده گرفت.

یولن لوپتگی ۵۲ ساله بعد از شکست ۵ بر یک در ال کلاسیکو دیگر سرمربی رئال مادرید نیست. این مربی با این حال تمایلی به انتقاد از مسئولان رئال ندارد.

لوپتگی در بیانیه‌ای کوتاه درباره اخراج از رئال مادرید گفت‌: بعد از تصمیمی که هیات مدیره و اعضای باشگاه رئال مادرید گرفتند، می‌خواهم از آنها و باشگاه برای فرصتی که در اختیار من قرار دادند تشکر کنم. از بازیکنان هم به خاطر تلاش و استقامتی که در این مدت داشتند، تشکر می‌کنم و همین طور از تک تک اعضای باشگاه رئال مادرید به خاطر رفتاری که در این مدت با من داشتند. می‌خواهم از هواداران رئال مادرید هم تشکر ویژه‌ای کنم. برای آنها بهترین آرزو را در ادامه فصل دارم.

سولاری در حالی به طور موقت جانشین لوپتگی شده است که تلاش‌های باشگاه‌ رئال مادرید برای انتخاب سرمربی جدید ادامه‌ دارد. آنتونیو کونته از شانس بالایی برای حضور روی نیمکت رئال مادرید برخوردار بود ولی گفته می‌شود بین این مربی و باشگاه مادرید اختلاف نظرات زیادی وجود دارد که باعث پایین آمدن شانس او برای جانشینی لوپتگی شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.