کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی پیشین رئال مادرید با جدایی از این تیم در تابستان راهی یوونتوس شد. او فصل قبل ۴۴ گل برای رئال مادرید به ثمر رساند و برترین گلزن تاریخ این باشگاه اسپانیایی نیز بود.

کریستیانو رونالدو درباره جدایی از رئال و رفتنش به یوونتوس گفت: حس کردم در باشگاه دیگر به من اعتقاد ندارند. بیشتر از سوی رئیس (فلورنتینو پرس) این مساله را حس کردم. باشگاه آن اعتقاد و شور و شوقی را که ابتدا درباره من داشت، دیگر نداشت. در چهار پنج سال اول حضورم در رئال مادرید برای آنها کریستیانو رونالدو بودم ولی در ادامه رئیس باشگاه، دیگر اعتقاد نداشت که جزئی جدایی ناپذیر از رئال هستم.

او در ادامه گفت: در رسانه‌ها می‌خواندم که من درخواست جدایی دادم ولی حقیقت این نیست و این رئیس باشگاه بود که تمایلی به ادامه حضور من در تیم نداشت به همین خاطر بود که به فکر جدایی از تیم افتادم.

او در ادامه درباره حضور در یوونتوس گفت: من به هیچ وجه به خاطر پول به یوونتوس نرفتم. اگر می‌خواستم به خاطر پول بروم، به چین می‌رفتم و پنج برابر بیشتر از پولی را که در رئال یا یوونتوس می‌گیرم به دست می‌آوردم. من در رئال اگر از یوونتوس بیشتر نمی‌گرفتم، کمتر هم نمی‌گرفتم و به همین خاطر انتقالم به خاطر پول نبود. مسئولان یوونتوس به صراحت اعلام کردند که من را می‌خواهند و این برای من ارزشمند بود. 

به گزارش ایسنا، این صحبت‌های رونالدو و اخراج لوپتگی که دوشنبه شب اتفاق افتاد حالا فشارها را روی فلورنتینو پرس بیشتر از قبل کرده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.