وینفرد شفر سرمربی استقلال تهران در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان اظهار کرد: قبل از هر چیز از اصحاب رسانه به خاطر اتفاقی که در تمرین قبل افتاد عذرخواهی می‌کنم. اتفاقی که افتاد تقصیر ما نبود و ما همیشه ارتباط خوبی با رسانه‌ها داریم. در فصل تغییرات هستیم و تیم ماتغییر زیادی کرده است. تیم را برای آینده عوض کردیم. بازیکنان الان ما برای آینده باشگاه هستند. در کنار آن به بازیکنان با تجربه هم نیاز داریم. از بازیکنان با تجربه مثل حیدری رحمتی و منتظری تشکر می‌کنم.

او ادامه داد: بازیکنان با تجربه همیشه برای کارایی بهتر جوانان کمک هستند. همیشه برای بهتر شدن به آنها نصیحت می‌کنند. برای منتظری به خاطر آسیب دیدگی ناراحت هستم. امیدوارم برای شش هفته آینده به تیم ما برگردد تا برای لیگ قهرمانان او را داشته باشیم. در چند بازی قبلی او از بهترین بازیکنان ما بود.

سرمربی استقلال اضافه کرد: این که من بازی قبلی را روی نیمکت نبودم به خاطر اخراجم در بازی قبلش بود اما هیچ‌کس به من نگفت چرا اخراج شدم! اگر در آلمان این اتفاق بیفتد فدراسیون نامه می‌دهد و همه چیز را توضیح می‌دهد. شاید اینجا شرایط فرق می‌کند اما باید به من اطلاع داده می‌شد که چرا در بازی قبلی نباید روی نیمکت می‌نشستم.

شفر همچنین تاکید کرد: یادم است در بازی با نفت مسجد سلیمان سرمربی حریف به منطقه فنی ما آمد. نمی‌دانم این مشکل من بود؟ در بازی منچستر و چلسی هم این اتفاق افتاد و شما واکنش مورینیو را دیدید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.