سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم تکریم و معارفه جانشین فرمانده ناجا با حضور در جمع خبرنگاران درباره آخرین اقدامات انجام شده در سه پایانه مرزی برای خروج از کشور تصریح کرد: ۳۰ هزار نفر از مأموران پلیس در سه پایانه مرزی مستقر هستند و به زائران حضرت اباعبدالله الحسین خدمات رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه زائران نیز همکاری خوبی با مأموران پلیس دارند، گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده تا کنون هیچ مشکل امنیتی نداشتیم و ماموران پلیس به طور شبانه روزی در حال رصد فضا و تامین امنیت زائران هستند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه تامین امنیت با همکاری و هماهنگی زائران انجام شده است، تصریح کرد: امیدواریم که این وضعیت و همکاری تا پایان طرح ویژه اربعین و بازگشت زوار به کشور ادامه داشته باشد.

سردار اشتری در پاسخ به پرسشی درباره خروج خودروها از کشور و ورود به عراق اظهارکرد: خروج خودروهای عمومی که از قبل پلاک مربوطه را دریافت کرده و هماهنگی‌های لازم را نیز انجام داده باشند مجاز است اما طرف عراقی با تردد دیگر خودروها موافق نیست و اجازه آن را نمی‌دهد.

وی درباره وضعیت مرزبانان ربوده شده نیز گفت: آن پایگاه متعلق به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و عزیزان سپاه در این زمینه پیگیری‌هایی را انجام داده و در حال پیگیری هستند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.