فدراسیون فوتبال ایران با انتشار بیانیه ای نسبت به اخبار روزهای اخیر در خصوص قرارداد کارلوس کی روش با تیم ملی واکنش نشاتن داد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

تیم ملی فوتبال ایران طی دوماه آینده در بزرگترین رویداد فوتبال آسیا حضور خواهد یافت و به دلیل حضور پرقدرت در جام جهانی و نتایجی که در این مسابقات کسب شده انتظارات و توقعات همه اهالی فوتبال  به اوج رسیده و فدراسیون فوتبال نیز علی رغم تنگناهای موجود سعی دارد تا با برنامه ریزی مدون حضوری قدرتمند در این مسابقات داشته باشد، لذا همه ارکان فدراسیون اعم از رئیس و اعضای هیات رئیسه فدراسیون حمایت همه جانبه خود را از تیم ملی، سرمربی و اعضای کادر فنی جهت حضور در جام ملتهای آسیا اعلام داشته اند.

از طرفی طی روزهای گذشته برخی افراد با اعلام اخبار و اطلاعات نادرست درباره تیم ملی و سرمربی آن در حال ایجاد فضایی نامناسب برای تیم ملی بوده و رقم قرارداد دریافتی سرمربی تیم ملی را به صورت غیر واقعی اعلام داشته که به هیچ عنوان مورد تایید نیست.

پر واضح است که با حضور کارلوس کی روش، فدراسیون فوتبال دو حضور پیاپی را در جام جهانی تجربه کرده که در تاریخ فوتبال ایران بی سابقه و عملکرد تیم ملی در این مسابقات تحسین همه اهالی فوتبال در سطح داخل و خارج کشور، سطح بین المللی، مردم فوتبال دوست و مسئولین را به دنبال داشته است. همچنین حضور در  مسابقات جام جهانی عایدات مالی بسیار بیشتر از رقم قرارداد را به فوتبال کشور افزوده است.

لذا فدراسیون فوتبال مجددا حمایت خود رااز برنامه های آماده سازی تیم ملی به منظور حضوری پرقدرت همانند جام جهانی اعلام می دارد.

بی شک، تاریخ درباره عملکرد کارلوس کی روش در تیم ملی ایران قضاوت خواهد کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.