بین اسپورت روز شنبه در گزارشی به نقل از یکی از منابع موثق خود مدعی شد که بالانشینان در سانتیاگو برنابئو ، لوپتگی را تا پایان امروز یا نهایتا تا فردا اخراج خواهند کرد.

رئال مادرید در فاصله ۲ روز مانده تا آغاز رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، لوپتگی را که در آن زمان هدایت تیم ملی اسپانیا را برعهده داشت، به عنوان سرمربی آینده خود اعلام کرد؛ اتفاقی که در نهایت منجر به اخراج این سرمربی از سمت سرمربی گری لاروخا در آستانه جام بیست و یکم شد.

قهرمان ۱۳ دوره جام باشگاه های اروپا تابستان جاری با خبر کناره گیری «زین الدین زیدان» سرمربی سابق خود غافلگیر شد و در ادامه نیز با جدایی «کریستیانو رونالدو» ستاره پرتغالی این تیم و پیوستنش به یوونتوس، موتور گلزنی آن ها کاملا از کار افتاد.

و حالا شکست مقابل لوانته آن هم بدون گل زده، نه تنها پنجمین بازی متوالی بدون گل را برای رئالی ها رقم زده بلکه رختکن سفیدپوشان را برای سرمربی برکنار شده تیم ملی اسپانیا به جهنمی سوزان بدل کرده است.

در واقع شاگردان لوپتگی با پذیرفتن شکست مقابل لوانته در سانتیاگو برنابئو، رکورد پیشین خود را از حیث گل نزدن به اندازه یک دقیقه و البته در جهت منفی بهبود بخشیدند تا رکورد بیشترین زمان گل نزدن در تاریخ رئالی ها به دوران تصدی لوپتگی برسد.

لازم به ذکر است شبکه بین اسپورت زمانی که پای خبرهای باشگاه رئال مادرید در میان باشد منبعی موثق است، در میان خبرهای موثق و دسته اول منتشر شده از طریق این شبکه می توان به جدایی رونالدو از جمع کهکشانی ها اشاره کرد.

گفتنی است «آنتونیو کونته» سرمربی برکنار شده آبی های لندن یکی از گزینه هایی است که به عنوان جانشین لوپتگی با باشگاه ارتباط داده شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.