امید ساربانی، خواننده جوان پاپ در جدیدترین همکاری خود، قطعه «تو که بلدی» را با حضور و حمایت بهنام حکیم، موزیسین و نوازنده سرشناس موسیقی منتشر کرد.

ساربانی که بیش از یک دهه از فعالیتش در عرصه موسیقی پاپ می‌گذرد، با همکاری و حمایت بهنام و بهناز حکیم، تازه‌ترین اثرش را به انتشار رساند تا فصل جدید فعالیت‌هایش در دهه دوم حضورش با مدیریت این موزیسین و نوازنده شناخته‌شده عرصه موسیقی آغاز شود.

قطعه «تو که بلدی» از سروده‌های علی بحرینی با ملودی امید ساربانی و تنظیم مشترک معین ادیم و بهنام حکیم شکل‌گرفته است و بهناز حکیم نوازنده کاخن و آرش لرد نوازنده باس در کنار مدیریت و نوازندگی گیتار بهنام حکیم در آن به هنرنمایی پرداخته‌اند.

ساربانی درباره جدیدترین اثر خود توضیح داد: «من سابقه فعالیت بیش از یک دهه در عرصه موسیقی پاپ را دارم چرا که موسیقی را از سن پایین آغاز کردم و حالا در دومین دهه فعالیت حرفه‌ایم در عرصه موسیقی تصمیم گرفتم از تجربیات بهنام حکیم موزیسین و نوازنده سرشناس این عرصه استفاده کنم. البته پیش‌تر در بسیاری از کارهایم از هنر نوازندگی ایشان بهره‌مند شده بودم اما این بار تصمیم گرفتم که کاری را به‌صورت مشترک با ایشان به انتشار برسانم چراکه ایشان تسلط کافی بر روی فضای موسیقی حال حاضر کشور دارد و حضور این موزیسین سرشناس می‌تواند شروع فصل جدید کارهای من باشد.»

این خواننده درباره انتشار آلبومش بیان کرد: «آلبومی را تولید و ضبط کرده بودم که تمامی مجوزهای لازم برای انتشارش صادرشده بود اما با توجه به شرایط موجود تصمیم گرفتم از انتشار آلبوم صرف‌نظر کنم و با حضور و حمایت‌های بهنام حکیم به تولید کارهای به‌روز بپردازم.»

او در پایان گفت: «این اثر نخستین همکاری مشترک من با بهنام حکیم است که تیزر آن با حضور ایشان و خواهر هنرمندشان بهناز حکیم تولید و به انتشار رسیده است و امیدوارم این کار برای مخاطبان موسیقی خاطره ساز شود.»

این اثر نخستین حضور بهنام و بهناز حکیم در کنار یکدیگر ست که با هنرنمایی‌شان در تیزر قطعه به تصویر کشیده شده است و بسیاری از بازیگران و هنرمندان از جمله محسن افشانی، گرشا قباد، ساناز کاشمری، صبا کمالی و ... از آن حمایت کرده‌اند. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.