سایت AFC در یک گزارش به دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران مقابل بولیوی و نحوه آماده سازی تیم کارلوس کی روش پرداخته است. این سایت نوشت: علیرضا جهانبخش توانست در دقیقه ۱۷ ایران را یک بر صفر پیش اندازد و در ادامه مهدی ترابی گل رودی کادوسو که در دقیقه ۵۱ به ثمر رسانده بود را جبران کرد. ایران در حالی بولیوی را شکست داد که خود را برای جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ آماده می کند.

ایران که درجام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تنها یک گام با صعود به مرحله حذفی فاصله داشت پس از این رقابتها فقط دو بازی تدارکاتی انجام داده است.

کی‌روش پس از پیروزی برابر بولیوی اعلام کرد که از علمکرد تیمش در ورزشگاه آزادی خشنود است. سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: اول از همه از حضور تماشاگران خوشحال هستم. آن ها از تماشای این بازی لذت بردند. ما فوتبال مدرنی به نمایش گذاشتیم و هواداران به خاطر سطح بازی راضی به خانه باز خواهند گشت.

 

سرمربی پرتغالی در ادامه اظهار کرد: ما بازی را کنترل کردیم و فوتبال تهاجمی به نمایش گذاشتیم. با این حال هنوز باید تمرین و کار کنیم. ایران می تواند پیش از جام ملت های آسیا دو بازی دوستانه انجام دهد.

تیم ملی ایران در فیفا دی نوامبر به مصاف ترینیداد و توباگو و ونزوئلا خواهد رفت.

 

کی روش پیش از دیدار برابر بولیوی اعلام کرده بود ایران برای قدرتمند ظاهر شدن در جام ملت ها باید خود را خیلی خوب آماده کند.

سرمربی پرتغالی در این باره گفت: برنامه ما این است که در جام ملت ها آماده و هدفمند شرکت کنیم. ما نیاز به یک آماده سازی خوب داریم تا بعد از ۴۲ سال قهرمان این بازی ها شویم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.