او گفت هم در نامه به رئیس مجلس و هم با شکایت در قوه قضائیه، در تلاش است تا یک بار برای همیشه به تهمت و دروغ‌های کریمی قدوسی نماینده مشهد در مجلس پایان دهد، هرچند امید چندانی ندارد. 

ابتکار با بیان اینکه این بار بسیار جدی از آقای لاریجانی خواستم تا این مسأله را پیگیری کند، اضافه کرد: مجلس حرمتی دارد و ما دلمان نمی خواهد با این عنوان از نماینده مجلس شکایت کنیم، اما وقتی این نماینده برای خود حرمتی قائل نیست و اتهامات بی پایه و اساس را وارد می‌کند و دروغ می‌گوید، علاوه بر مجلس به قوه قضائیه هم شکایت کردیم.

معاون رئیس جمهوری ضمن ابراز امیدواری برای به ثمر رسیدن این شکایت‌ها، هدف از شکایت را این طور عنوان کرد: امیدوارم نتیجه این شکایت این باشد که اخلاق در جامعه جد‌ی‌تر گرفته شود و رقبای سیاسی از تهمت و تخریب برای رقابت با یکدیگر استفاده نکنند، زیرا  این امر زیبنده جامعه اسلامی نیست و آسیب‌های زیادی به اخلاقیات جامعه وارد می‌کند. امیدوارم نتیجه این شکایت این باشد وگرنه کسی دوست ندارد کار به جایی برسد که به مرحله قضایی برسد.

کریمی قدوسی اواخر شهریورماه در گفت‌وگو با «فارس» اظهار کرده بود «باید پرونده افرادی چون خانم ابتکار و خانم مولاوردی که از جاسوسانی چون نزار زاکا، کاوه مدنی و سیدامامی حمایت ‌می‌کنند مورد بررسی قرار گیرد. مردم می‌خواهند بدانند این افراد چه ارتباطی با این جریانات دارند که تا این حد از این افراد حمایت می‌کنند.»  

نماینده مشهد در تازه ترین توهین خود، رئیس مجلس و رئیس جمهوری را «خائن» توصیف کرد. در ویدئویی که در همین رابطه منتشر شده است، برخی دیگر از نمایندگان همسو با کریمی قدوسی همچون ذوالنوری و حاجی دلیگانی هم دیده می‌شوند که در واکنش به این توهین لبخند می‌زنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.