به دنبال حملات بامداد امروز (چهارشنبه)  جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه به بهانه شلیک یک فروند موشک «گراد» به «بئر‌السبع» در فلسطین اشغالی، یک رسانه این رژیم از توافق اولیه دو طرف درگیر بریا اتش‌بس خبر داده است.

آنطور که کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیوینستی گزارش داده، میانجیگران مصری و بین‌المللی به یک توافق اولیه درباره آتش‌بس بین رژیم صهیونیستی و حماس دست یافته‌اند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (چهارشنبه) به بهانه شلیک یک فروند موشک «گراد» به «بئر‌السبع» در فلسطین اشغالی، چند پایگاه مقاومت در نوار غزه را هدف قرار دادند که در نتیجه آن یک فلسطینی به شهادت رسید و چندین نفر دیگر زخمی شدند.

پیشتر در خبرها آمده بود که مصر در تماس با دو طرف فلسطینی و اسرائیلی است تا از حجم تنش‌ها بکاهد.

اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت در واکنش به این حملات بیانیه‌ای صادر و اعلام کردند مقاومت ارتباطی با موشک شلیک شده به بئرالسبع ندارد و آن را مردود می‌داند. تل‌آویو این موضوع را به بهانه جدید خود برای حمله به نوار غزه تبدیل کرده است.

درگیری‌های اخیر علیه فلسطینیان در حالی صورت گرفته که «راهپیمایی‌های بازگشت» در مرز نوار غزه بشدت مقام‌های رژیم صهیونیستی را تحت فشار قرار داده است.

شش ماه بعد از آغاز راهپیمایی‌های بازگشت، سرانجام سران این رژیم هفته جاری اعلام کردند اگر حماس این تظاهرات‌ها را متوقف نکند جنگ دیگری در انتظار غزه است.

گروه‌های مقاومت با رد مواضع صهیونیست‌ها اعلام کردند راهپیمایی‌های بازگشت تا تحقق اهداف از جمله لغو محاصره غزه متوقف نخواهد شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.