حجت الاسلام والمسلمین شکرالله بهرامی  در حاشیه معارفه دادستان نظامی و رئیس سازمان قضایی نیروی مسلح استان گلستان با بیان اینکه تا پایان تحقیقات این حادثه نمی توان پیش داوری کرد، اظهار داشت: در ارتباط با این پرونده افرادی به دادسرا احضار شدند و از آنان تحقیق به عمل آمده است و برای تعدادی قرار صادر شد و هم اینک یک نظامی در بازداشت است.

وی تصریح کرد: بعد از اتمام تحقیقات، اطلاع رسانی انجام می شود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تصریح کرد: این سازمان با هدف رسیدگی به جرایم احتمالی نیروهای مسلح که بزرگترین مسئولیت را در ایجاد امنیت جامعه دارند، تشکیل شده است و در این ارتباط تمام تلاش خود را به‌کار بسته ایم.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی افزود: ایران امروز به دلیل داشتن نیروهای مسلح قوی امن ترین کشور خاورمیانه است و باید قدردان آنها باشیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، در جریان حمله تروریست ها به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز در ۳۱ شهریور ماه گذشته، ۲۴ نفر به شهادت رسیدند و ۶۹ نفر بر اثر شلیک مستقیم تروریست ها مجروح شدند.عوامل تروریستی این حمله غیرانسانی توسط ماموران امنیتی و انتظامی به هلاکت رسیدند.همچنین روابط عمومی کل سپاه روز گذشته در اطلاعیه ای، از هلاکت «ابوضحی»، امیر داعش در استان دیاله و طراح اصلی حادثه تروریستی اخیر اهواز در عملیات غافلگیرانه نیروهای مقاومت در استان دیاله عراق خبر داد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.