حسن نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به توصیه اخیر مقام معظم رهبری به دولت در خصوص استفاده کارشناسی از نظر کارشناسان اقتصادی، اظهار کرد: هر گونه استماع و استفاده از نظر صاحبنظران حتی مردم کوچه و بازار تاثیرگذار خواهد بود متاسفانه یکی از مشکلات آقای رییس جمهور این است  که نه تنها هیچ استفاده‌ای از کارشناسان حزب خود نمی‌کند،‌ بلکه از کارشناسان احزاب دیگر بهره نمی‌برد. حتی این موضوع در خصوص نمایندگان صدق می‌کند.

وی افزود:  ما نتوانستیم هنوز با ایشان جلسه‌ای برگزار کنیم؛ چه برسد به صاحبنظران و مردم کوچه و بازار. اگر رییس جمهور بخواهد موفق شود باید در دفتر خود را به روی نمایندگان ملت باز کند، چرا که نمایندگان با مردم رو در رو در ارتباط هستند.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دولت کارشناسان اقتصادی کشور را مورد توجه قرار دهد و به حرف‌های آنها جامه عمل بپوشاند. گاهی با لباس مبدل به کوچه و بازار سر بزند و ببیند که بازار چگونه است. متاسفانه رییس جمهور یک خود تحریمی ایجاد کرده است. رییس جمهور خودش را تحریم کرده است. نه با اقتصادانان جریان خود سر و کار دارد و نه با اقتصادانان سایر احزاب سر و کار دارند . حتی ما که نماینده مردم هستیم که سه سال است در مجلس شورای اسلامی نتوانسته ایم با ایشان صحبتی داشته باشیم.

نوروزی تاکید کرد: ایشان ما را به معاون اول سپرده‌اند و خودشان از امور بی اطلاع هستند. آن گونه که من شنیده‌ام افراد مخصوص خودشان هم نمی‌توانند با ایشان جلسه داشته باشند. مشکل ما عدم اطلاع رییس جمهور و مدیران رتبه بالا از شرایط کشور است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.