دکتر نوید دانایی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: حادثه عصر امروز آرادان ۲۲ مصدوم داشت که بلافاصله پس از آن، مصدومان با سرعت عمل مناسب اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: ۲۰ مصدوم سانحه به بیمارستان معتمدی گرمسار و دو مصدوم نیز با بالگرد اورژانس به بیمارستان کوثر سمنان منتقل شدند.

وی اظهار داشت: هم اکنون دو مصدوم این سانحه پس از درمان های لازم از بیمارستان معتمدی گرمسار مرخص شده و بقیه مصدومان هم چنان تحت نظر کادر پزشکی هستند.

دانایی یادآور شد: بر خلاف آن چه که در برخی اخبار منتشر شده است این سانحه مصدومی با وضعیت جسمی وخیم ندارد گرچه هنوز به صورت قطعی نمی توان عنوان کرد که چه تعداد از مصدومان ممکن است برای تکمیل فرآیند درمان به تهران منتقل شوند.

وی ادامه داد: برای پوشش این حادثه، یک فروند بالگرد اورژانس، اتوبوس آمبولانس و ۹ دستگاه آمبولانس اورژانس به همراه دو آمبولانس از هلال احمر اعزام شدند.

وی ضمن تقدیر از عملکرد به موقع تکنیسین های اورژانس در پوشش حادثه آرادان گفت: این ماموران در کمترین زمان ممکن خود را محل حادثه رسانده و مصدومان را به مراکز درمانی منتقل کردند.

** نقص فنی علت آتش سوزی واحد صنعتی در آرادان است

فرماندار شهرستان آرادان نیز گفت: علت آتش سوزی در یک واحد تولیدی - صنعتی در این شهرستان نقص فنی است که روزهای آینده علت دقیق این نقص فنی بعد از بررسی کارشناسی اطلاع رسانی می شود.

سعید افشار نادری شامگاه سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بعد از اعلام این سانحه در کمترین زمان ممکن نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر و اورژانس برای جلوگیری از تلفات جانی به محل اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: براساس بازدید میدانی که از محل حادثه انجام شد، اکنون مهار آتش در تمام بخش های این واحد تولیدی - صنعتی به طور کامل انجام شده است.

فرماندار آرادان گفت: در رابطه با میزان خسارت مالی بر اثر آتش سوزی در این واحد تولیدی - صنعتی آمار دقیقی در دسترس نیست.

آتش سوزی در این واحد صنعتی ساعت 15 و 45 دقیقه عصر امروز سه شنبه رخ داد و علت آن در دست بررسی است، گرچه برخی منابع عنوان کرده اند حادثه به علت آتش سوزی یکی از کوره های این کارخانه تولیدی اتفاق افتاده است.

شهرستان آرادان در فاصله 60 کیلومتری مرکز استان سمنان واقع شده است.

براساس جدول منتشر شده از سوی روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی سمنان اسامی مصدومان این سانحه حادثه به شرح زیر است:

رضا جوادی نیا، سیف الله فیض، عبدالله بابره لو، غلامرضا عابدینی، محمد دلیر، علی جمال پور، حمید رمضانی، محمد فاطمی، یوسف معرفت، مهدی مرادخانی، رضا شاه حسینی، محمد کیهانی فر، علی اصغر میرزایی، علی شکری، محمد سعادتی، اکبر تاجیک، محمد قلی زاده، علی سلیمانی، میلاد امینی، یحیی صادقی اسکندری، رضا بینا و سعید سوادی.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.