قاضی فدرال شکایت بازیگر فیلمهای مستهجن علیه ترامپ را رد کرد

به گزارش واشنگتن پست، یک دادگاه فدرال آمریکا شکایت استفانی کلیفورد با نام مستعار استورمی دنیلز بازیگر فیلمهای مستهجن از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا رد کرد. 

کلیفورد پس از آن از ترامپ شکایت کرد که در توئیترش وی را به فریبکاری متهم کرده بود. 

رئیس جمهوری آمریکا در توییتر خود نوشته بود: «او درباره مردی که اصلا وجود ندارد صحبت می کند. یک اقدام فریبکارانه برای فریب رسانه‌های جعلی!»

جیمز اوترو قاضی فدرال میگوید که او شک دارد که ادعاهای کلیفورد درباره توئیت ترامپ مطابق با قانون باشد. 

چارلز هاردر وکیل ترامپ با استقبال از این تصمیم دادگاه فدرال گفت که این رای یک پیروزی کامل برای ترامپ است. وی همچنین گفته میزان پرداخت قانونی از سوی کلیفورد به ترامپ به خاطر رد شدن این شکایت بعدا مشخص خواهد شد.  

مایکل آوناتی وکیل کلیفورد اما گفته است که تقاضای رای مجدد خواهند کرد و مطمئن است که رای دادگاه تغییر خواهد کرد. 

یک ماه بعد از انتشار خبر مربوط به روابط نامشروع ترامپ با این بازیگر فیلمهای مستهجن، «مایکل کوهن» وکیل شخصی رئیس‌جمهور آمریکا گفته بود که از جیب خودش مبلغ ۱۳۰ هزار دلار به این بازیگر فیلم‌های مبتذل پرداخت کرده است.

کلیفورد و وکیلش در شکایت دیگر از ترامپ که قبل از این شکایت انجام شده گفته‌اند که وکیل رئیس‌جمهور آمریکا تلاش کرده بود که با «ارعاب و ترساندنش، او را به سکوت درباره روابط نامشروع وی با ترامپ وادار کند».

کلیفورد و وکیلش می‌گویند توافقی که این خانم با موکل ترامپ درباره موضوع ارتباطش امضا کرده، صرفا از سوی وکیل رئیس‌جمهور آمریکا پذیرفته شده و شخص ترامپ آن را امضا و تایید نکرده است. به همین دلیل آنها خواستار لغو این توافق هستند. 

در متن شکایت از دادگاه خواسته شده تا توافقنامه مذکور برای عدم افشای اسرار روابط خصوصی با دونالد ترامپ، بی‌اعتبار اعلام شود.

وکیل ترامپ و مایکل کوهن اکنون می‌گویند که توافق پرداخت حق السکوت به این خانم جعلی است. 

براساس این گزارش، آوناتی میگوید که هنوز شکایت اول آنها از ترامپ در جریان است. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.