تنها کافی است سری بزنید به اینستاگرام علیرضا فغانی. داور خوشنام و دوست داشتنی کشورمان که اخیرا توانست تا بازی رده بندی جام جهانی را با کمک هایش سوت بزند. حالا آنها یکی از گروه های داوری روی بورس در فوتبال دنیا هستند که مدام برای بازی های دوستانه هم دعوت می شوند. فغانی که یک سال و نیم قبل تجربه ای ناموفق از حضور در شورای شهر تهران را داشت و به نتیجه نرسید، چندی قبل در گفت و گویش با خبرآنلاین تاکید کرد امکان ندارد دیگر دنبال کارهای مدیریت شهری یا سیاست ببرد و ترجیح می دهد از زندگی اش لذت ببرد.

او اگرچه فالوورهای میلیونی ندارد اما در ماه های اخیر توانسته از مرز ۱۰۰ هزار فالوور عبور کند می توان دید که وارد کار تبلیغات شده است و شاید مثل خیلی از سلبریتی های ورزشی هم دنبال این است تا از این مسیر به درآمدی برسد. 

این حقی است که سال ها از ستاره ها و چهره های سرشناس دریغ شده بود اما این رسانه های جدید و شبکه های اجتماعی جنس نویی از ستاره ها را ساخته اند و فرصتی برای درآمدزایی برای چهره ها ایجاد کرده اند. حالا بین داوران مان علیرضا فغانی که سعی می کند با پست هایش از خود یک فعال اجتماعی بسازد، می توان دید که مثل خیلی از چهره های سرشناس فوتبال از برانکو تا شفر، کی روش و بقیه، نیم نگاهی هم به درآمدهای تبلیغاتی دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.