شایعات درباره رابطه عاطفی ملانیا و دونالد ترامپ بیشتر و بیشتر شده است. برخی رسانه های داخلی آمریکا اظهار کرده اند که ملانیا بعد از افشا شدن خیانتهای همسرش نسبت به او بسیار دلسرد شده است و این دو اکنون در حالت طلاق عاطفی به سر می‌برند‌.

مصاحبه اخیر ملانیا با ABC News در این رابطه اطلاعات بسیار مفیدی را به ما می‌دهد. ملانیا هر چند در این مصاحبه به صراحت وجود هرگونه تنشی را با ترامپ رد می‌کند اما لحن و کلامش به نوعی است که نشان می‌دهد او رابطه خیلی خوبی با همسر رئیس جمهورش ندارد. 

ملانیا ترامپ در مصاحبه خود در مورد خیانتهای همسر رئیس جمهورش (دونالد ترامپ) تاکید کرده است که خیلی به این حواشی توجه ندارد و ترجیح می‌دهد بر مسائل مهم‌تری تمرکز کند.

ملانیا در تین مصاحبه اضافه کرد: "من یک مادر و بانوی اول کاخ سفید هستم... مسائل مهم تری در پیش دارم که باید به آنها بپردازم... رسانه ها اصولا علاقه دارند که در مورد ازدواج من کنجکاوی کنند اما باید بگویم که من اهمیتی به اینها نمی‌دهم."

خبرنگار ABC News در این مصاحبه از ملانیا می‌پرسد که آیا این اتفاقات و خیانتها او را آزار می‌دهد یا نه؟ بانوی اول آمریکا در پاسخ می‌گوید: "البته زندگی همیشه بر وفق مراد نیست... اما من می‌دانم که چه چیزی درست است و چه چیزی غلط." 

همچنین در ادامه خبرنگار از ملانیا می‌پرسد که آیا هنوز همسر رئیس جمهورش را دوست دارد یانه و او در پاسخ می‌گوید: "بله. ما رابطه خوبی با هم داریم.... این رسانه ها هستند که از طریق دروغهای خود سعی دارند رابطه‌ی عاطفی ما را نامناسب جلوه دهند. اما آنچه رسانه ها جلوه می‌دهند همیشه درست نیست."

لحن ملانیا و پاسخهایش در این مصاحبه بسیاری را در مورد رابطه او و ترامپ مردد کرده است. شایعات حول بی‌اخلاقی‌های ترامپ هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود. وال استریت ژورنال در مقاله اخیر خود گزارش داد که مایکل کوهن(وکیل ترامپ) اعتراف کرده است مبلغی حدود ۱۳۰ هزار دلار به یک بازیگر فیلمهای مستهجن پرداخت کرده است تا در ایام انتخابات ریاست جمهوری در سال ۲۰۱۶، در مورد رابطه جنسیشان سکوت کند. 

همچنین اعتراف یکی دیگر از مدلهای مجله پلی بوی به نام کارن مک داگل مبنی بر داشتن رابطه طولانی‌مدت با ترامپ برای رئیس جمهور امریکا دردسر ساز شده و رابطه خانوادگی او را به هم ریخته است. 

در این رابطه، وکیل مخصوص و شخصی ترامپ، رودی گولیانی مدعی است که ملانیا از جزئیات پرونده همسرش مطلع است اما به هیچ وجه این تهمت ها را باور ندارد. 

این در حالی است که یکی از اطرافیان ملانیا در کاخ سفید اظهارات گولیانی را قبول ندارد و می‌گوید: "بعید است بانوی اول هر چیزی که در ذهنش دارد را با گولیانی در میان بگذارد. او در مصاحبه اش گفته است که هرگز با گولیانی صحبت نکرده است." 

بسیاری معتقدند که ملانیا تنها در حال حفظ ظاهر است و در حقیقت، رابطه او و همسرش اصلا در وضعیت خوبی قرار ندارد.


 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.