روزنامه اعتماد نوشت: «سردار نقدی در گفت‌وگویی که با برنامه رودررو داشت و متن کامل آن در سایت رجانیوز ذیل عنوان افشاگری‌های وی چاپ شده، درباره بسیاری شایبه‌هایی که در مورد ایشان وجود دارد از جمله تابعیت غیر ایرانی‌اش پاسخ داده و آنها را رد کرده است. به گفته وی شبکه‌های اینترنتی بین‌المللی دروغگو و بسیار رذل هستند که پدر بنده اهل یزد بودند پدر ایشان فوت می‌کنند و از آنجا که ایشان بسیار به کربلا علاقه داشتند یزد را به مقصد کربلا ترک می‌کنند. بنابراین من عراقی نیستم. البته بنده خیلی هم با این موضوع مشکلی ندارم.

در بخشی از برنامه مجری از او می‌پرسد: «این ادعا که شما عبدالله نوری را کتک زده‌اید را باز کنید.» پاسخ سردار نقدی به این پرسش جالب توجه است.

«این هم از همین مواردی است که در خیابان، مترو، فرودگاه تا بنده را می‌بینند می‌گویند با کدام دست بود که زدید بده ما آن دست را ببوسیم. چرا؟ چون رسوا شدند. آن آقا که از اسراییل دفاع می‌کند و محکوم شد و هیچ ننگی بالاتر از این برای یک مسلمان نیست که از اسراییل دفاع کند و نسل‌های بعد از او باید به گونه‌ای از پدربزرگ خود فرار کنند، آن یکی هم که فرار کرد و رفت انگلستان و در مجلس بزم آل‌ سعود شرکت کرد. الان به بنده می‌گویند با کدام دست زده‌اید تا ما ببوسیم، من می‌گویم من نبوده‌ام این کار رسانه‌ای است. فضا به گونه‌ای نیست که من این کار را بد بدانم، می‌گویم این واقعیت نداشته است. ببینید دو نفر می‌آیند و یک‌ سری حرف‌های بسیار زشت و ضد انقلابی می‌زنند... اصلا برای چه به نماز جمعه می‌آیید، معلوم است که بدنه مردم به شما واکنش نشان می‌دهند، قطعا درگیری رخ می‌دهد. منتها آن روز از روز‌هایی بود که اصلا بنده موفق نشدم به نماز جمعه بروم و این موضوع در دادگاه ثابت شد. حالا می‌آیند حرف درست می‌کنند، شک درست می‌کنند، اصلا روزنامه‌ای که این مطالب را عنوان کرده بود به دلیل این تهمت دروغ بسته شد. با وجود آن که صاحبش فرد با نفوذی بود و آقازاده بود و می‌توانست همه کار را با فشار انجام دهد.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.