تصادف یک خودروی لیموزین، مرگ ۱۹ نفر را در منطقه ای در اطراف شهر نیویورک آمریکا رقم زد. پلیس نیویورک مرگ این تعداد از قربانیان را در این حادثه تصادف که در خارج از شهر نیویورک در منطقه "اسکوهری" رخ داد تایید کرد. بنا به گزارش رسانه های محلی آمریکا این خودرو در اثر سرعت زیاد ابتدا به یک خودروی پارک شده برخورد کرد و پس از برخورد به دو عابر پیاده به بیرون از خیابان پرتاب شد.

این خودروی لیموزین حامل ۱۷ مسافر بود که به علت سرعت زیاد، راننده نتوانست در چهارراه خودرو را متوقف کند. بنا به گفته شاهدان عینی تعدای از اجساد در حالی که در خیابان روی زمین افتاده بودند دیده می شدند. هویت یکی از خانواده هایی که در داخل لیموزین حضور داشتند یک تازه عروس و داماد با نام های "ارین" و " شان مک گروون" اعلام شده است.

هویت سایر کشته شدگان در این حادثه "آدام" و " ابی جکسون" والدین آرچر ۴ ساله و ابی ۱۶ ماهه اعلام شده است. آنها نیز جز مهمانمان در این جشن تولد بودند که همگی در روز شنبه در این حادثه تصادف جان خود را از دست دادند. بنا به اعلام مسئولان محلی در روز شنبه دو نفر از قربانیان این حادثه عابران پیاده و همچنین بنا به گفته مسئولان محلی همه کشته شدگان حادثه افراد بزرگسال بودند.

"فیناگن"، یکی از افراد محلی در خصوص این حادثه هولناک گفت : " من جمعیت زیادی را دیدم که در بیرون از پارکینگ حضور داشتند. ناگهان صدای فریادی به هوا بلند شد. سپس من یک خودروی شبیه به ون را که معمولا در اسکوهری به ندرت دیده می شود را دیدم که به درخت برخورد کرده و کاملا نابود شده بود. اولین واکنش شاهدان عینی این بود که تلاش کردند با شکستن شیشه ها جان مسافران داخل آن را نجات دهند."

تحقیقات پلیس آمریکا در مورد این حادثه ادامه دارد. در ویدئویی که منتشر شده است نیروهای پلیس در حال جمع آوری وسایل بر جای مانده قربانیان دیده می شوند.

گفتنی است؛ منطقه اسکوهری در جنوب غربی آلبانی مرکز ایالت نیویورک در فاصله ۱۸۰ مایلی شهر نیویورک آمریکا واقع شده است.


بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.