تنها چند ساعت زمان می خواست تا این بار بیژن طاهری دستیار وینفرد شفر در استقلال ناچار به تکذیب شود. او در مصاحبه ای برای قرمزها در بازی برگشت نیمه نهایی آسیا برابر السد آرزوی موفقیت کرده بود و همین اتفاق سبب شده تا ساعاتی باورنکردنی را از صبح شنبه تجربه کند. طوری که در نهایت با سایت رسمی باشگاه مصاحبه می کند و هر نوع مصاحبه ای را به کلی تکذیب می کند.

 

 مربی استقلال  پس از اینکه مصاحبه ای با تیتر «امیدوارم پرسپولیس به فینال برود» در روزنامه فرهیختگان  از او منتشر شد، موج حملات هواداران استقلال را در شبکه های اجتماعی و البته تلفن همراهش تجربه کرد. او در تماس با گیرنده مصاحبه و مسئولان روزنامه ای که این مطلب را چاپ کرده ، تاکید کرده اصلا نمی دانسته قرار است تیتر حرف هایش این باشد و به خاطر شرایطی که ایجاد شده به کلی مصاحبه اش را تکذیب کرده است.این بازی از روزی شروع شد که مازیار ناظمی در توئیتی از تماس امیرحسین فتحی با مدیر پرسپولیس خبر داد و گفت چند بازیکن استقلال هم در حرکتی میهن پرستانه به بازیکنان رقیب زنگ زدند و آرزوی موفقیت برای شان کرده اند.

 

این خبر اما بدجوری بازتابش منفی شد. خود فتحی روزهایی سخت را سپری کرد و استقلالی ها که از ابتدای فصل اعتقاد داشتند وزارت میان آنها و تیم رقیب فرق گذاشته ، چنان حمله ای کردند به بازیکنان شان که مثالش تا به آن در تاریخ فوتبال ایران تجربه نشده بود.

 

فشارها قدری زیاد شد که مهدی رحمتی به نمایندگی از بازیکنان استقلال ، تماس با پرسپولیسی ها را تکذیب کند و بگوید همه این خبر زیر سر مازیار ناظمی بوده است. مازیار که البته معمولا در این طور موارد به اندازه کافی سند دارد اما سکوت کرده. تماس فتحی با مدیر تیم رقیب که قطعی است .و مدیر روابط عمومی وزارت ورزش هم بر خلاف هواداران خشمگین این حرکت را کاری وطن پرستانه می داند ولی طرفداران خشمگین استقلال که البته گروهی شان در فضای مجازی هر روز آتشین تر می شوند ، اصلا این حرف را نپذیرفتند و حالا بعد از رحمتی ، این بار بیژن طاهری مجبور به تکذیب شده است!

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.