خوزه مورینیو سرمربی تیم منچستریونایتد که فردا باید تیمش را برابر نیوکاسل به میدان بفرستد، فضای عجیب وغریبی را برای کنفرانس خبری پیش از بازی ایجاد کرد و حتی حاضر نشد به هواداران یونایتد برای کسب نتیجه اطمینان خاطر بدهد.

مورینیو کنفرانس خبری امروز (جمعه ) را زودتر از موعد شروع کرد و برای خبرنگاران نگاران فقط سه و نیم دقیقه صحبت کرد.

وقتی که سرمربی منچستر یونایتد که این روزها تحت انتقادات شدیدی قرار دارد، کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی برابر نیوکاسل یونایتد را زودتر از ساعت معمول ۸ صبح برگزار کرد، خبرنگاران انتظار آتش بازی از جانب این مربی پرتغالی را داشتند اما مورینیوی به ظاهر ضعیف، تنها در سه دقیقه و ۲۲ ثانیه در کنفرانس مطبوعاتی صحبت کرد، و پاسخ های یک کلمه ای می داد و در یک مورد هیچ پاسخی نداد.

در کل مورینیو فقط شش سوال دریافت کرد، که برای چنین رویدادی تعداد بسیار غیرعادی بود، و به رسانه های حاضر فقط ۲۶۲ کلمه پاسخ داد.

خبرنگاران از همان سئوال و جواب اول متوجه شدند که قرار است چه اتفاقی در این نشست بیفتد، زمانی که مورینیو گفت: "دلایل مختلفی وجود دارد که چرا یونایتد در حال حاضر دچار مشکل شده اند. هنگامی که به او اصرار کردند تا بدانند آن دلایل چه هستند ، او پاسخ داد: "نه"

مورینیو شروع ضعیفی را در این فصل با یونایتد داشته است، این تیم در چهار بازی اخیر خود در همه مسابقات هیچ پیروزی کسب نکرده و به نظر می رسد بسیاری از بازیکنان با مربی دچار مشکل شده اند.

اما هرکسی که امروز انتظار تحلیل دقیقی از وضعیت یونایتد را داشت، بسیار ناامید شد. وقتی از مورینیو پرسیده شد که آیا قبول دارد که رکورد پنج بازی بدون برد غیر قابل قبول است، مورینیو به سادگی پاسخ داد: "بله قبول دارم."

وقتی از مورینیو سئوال شد آیا او می تواند "به طرفدارانش اطمینان دهد که او هر کاری بتواند برای تیم انجام خواهد داد"مورینیو خیلی ساده به سمت جلو نگاه کرد و حاضر نشد جواب دهد .

 

 

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.