گزیده بیانیاه رهبر انقلاب در جمع شرکت‌کنندگان در همایش ده‌ها هزار‌نفری بسیجیان:

*ما مشکل اقتصادی داریم؛ اقتصاد نفتی داریم که یک مشکل بزرگ است؛ فرهنگ صرفه جویی نداریم، ولی عیب واقعی اینها نیست. عیب واقعی بن بست است که به حمدالله نداریم

*عیب واقعی این است که جوان کشور راه حلی وجود ندارد جز پناه بردن به دشمن. بعضی سعی می کنند این را القاء کنند به جوانان ما

*دشمن میخواهد ملت ایران ملت ایران را به این نتیجه برساند راه حلی وجود ندارد مگر تسلیم شدن در مقابل آمریکا

*من صریحا اعلام میکنم کسانی که در داخل کشور کسانی اکه این فکر را ترویج میکند خیانت می کنند و خیانت به کشور است

*این که ما تبلیغ کنید راهی جز پناه بردن به دشمن نداریم خیانت به کشور است

*من تا جان و توان دارم نخواهم گذاشت این اتفاق در کشور بیفتد

*تصور نکنید راهی که پیش روی ماست یک اتوبان آسفالته‌ی بی‌مانع است؛ نه، راه پیشرفت به روی ما باز است اما راه، پُرپیچ‌وخم است. موانعی وجود دارد.

*دشمن به‌طور کامل در مقابل ما فعال است. ما باید در مقابله با موانع، این راه را طی کنیم. این شرایطی دارد:

*گام اول برای آنکه بتوانیم راه را طی کنیم، احساس حضور دشمن و وجود دشمن است. تا انسان نداند که دشمن در مقابل اوست برای خود حرز و دفاع و سنگر به وجود نمی‌آورد. آن روشنفکرِ راحت‌طلب و ریاکار و منافق که اساس دشمنی آمریکا را انکار می‌کند و نمی‌فهمد و نسخه‌ی تسلیم در مقابل آمریکا برای ملت و دولت می‌نویسد، اگر عامل دشمن نباشد، حداقل مرد میدان پیشرفت کشور نیست.

*گام دوم، اعتمادبه‌نفس و عزم در ایستادگی است. آدم‌های بی‌روحیه‌ی خود‌کم‌بینِ فرصت‌طلب در این میدان هیچ هنری نمی‌توانند نشان بدهند؛ اگر مانع برای دیگران درست نکنند خودشان هیچ کاری که نمی‌توانند بکنند. البته جوان‌های ما در همه‌ی این جهات به این بلیه مبتلا نیستند و اعتمادبه‌نفس و شجاعت دارند.

*گام سوم، شناخت حوزه و عرصه‌ی تهاجم است. جنگ ما با دشمن در کجاست؟ این را باید درست تشخیص بدهیم. باید تهدید دشمن را درست فهم کنیم. باید بدانید دشمن از کجا حمله می‌کند. همه‌ی مردم باید درک درستی از عرصه‌ی نبرد داشته باشند. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.