صبح امروز خبری منتشر شد درباره بازداشت دو مدیر ارشد کمیته ملی المپیک و صدور قرار وثیقه ۶۰۰ میلیون تومانی برای آنها . دو مدیری که در پی انفجار در موتورخانه آکادمی ملی المپیک برای ادای توضیحات به دادسرای جنایی ونک رفته بودند.

در این انفجار سه پیمانکار تعمیر موتورخانه متاسفانه جان خود را از دست داده اند و هنوز بعد از دو ماه بخش تخریب شده از آکادمی ، تعمیر نشده است. حالا ابهاماتی درباره این پرونده و قرارداد با پیمانکاران و ضریب ایمنی در این کارگاه وجود داشته که در گزارش خبرگزاری فارس هم به آنها اشاره شده و مدیران بالادستی کمیته المپیک هم احتمالا به همین دلیل از مطلعینی بوده اند که باید برای ادای توضیحات به دادسرا می رفتند.

نکته اما خبر بازداشت و آزادی دو مقام ارشد کمیته با قرار وثیقه است که برایش با رضا صالحی امیری ، رئیس کمیته ملی المپیک تماس گرفتیم . او به عنوان عالی ترین مقام مسئول در کمیته ملی المپیک با تکذیب این خبر از ظریق ضمیری رئیس دفترش به خبرآنلاین گفت:«خبر بازداشت مدیران مجموعه ام کذب محض است و من این خبر را تکذیب می کنم. اصلا هیچ یک از مدیران ما بازداشت نشده اند.»

تلاش خبرآنلاین برای گفت و گو با دبیر کمیته ملی المپیک شاهرخ شهنازی و رضا قراخانلو رئیس آکادمی المپیک برای پرس و جوی آخرین اخبار درباره رسیدگی به این پرونده انفجار و شایعات مطرح شده درباره بازداشت دو مدیر کمیته المپیک بی نتیجه ماند.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.