بارسلونا شنبه شب در هفته هفتم لالیگا برابر اتلتیک بیلبائو با نتیجه یک بر یک متوقف شد تا برای سومین هفته پیاپی نتواند سه امتیاز کامل بازی را کسب کند. آبی اناری ها پیش از این در نوکمپ برابر خیرونا مساوی کرده بودند و نخستین شکست فصل خود را مقابل لگانس تجربه کردند. 

لیونل مسی که در دیدار امشب بارسا از نیمکت بازی را شروع کرد و در نیمه دوم وارد زمین شد پس از کسب تساوی گفت: می توانستیم پیروز شویم. یک اتفاق تلخ بود ولی این توقف به معنای یک شروع دوباره خواهد بود. اکنون باید تمام تمرکز خود را روی بازی چهارشنبه بگذاریم چون دیدار سختی برابر حریف قدرتمند داریم. در بخش های زیادی باید بهتر شویم اما باید با آرامش پیش برویم.

مهاجم بارسلونا در ادامه اظهار کرد: استرسی وجود ندارد. این شرایط تنها برای شروعی دوباره است. تنها از نتایج دو بازی اخیر عصبانی هستیم. برابر لگانس در نیمه اول خوب بازی کردیم اما شکست خوردیم. موقعیت هایی برای گلزنی و پیروزی ایجاد کردیم. باید در دفاع قوی تر شویم و در همه بازی ها گل دریافت نکنیم. از سالی پا به این فصل گذاشتیم که سخت دروازه مان باز می شد و اکنون حداقل گل را در هر بازی دریافت می کنیم. 

ستاره آرژانتینی در مورد وابسته بودن تیمش به او گفت: ما یک تیم داریم و از بازیکنانی برخورداریم که می توانند بازی های خوبی به نمایش بگذارند. بارسلونا به یک بازیکن وابسته نیست. بازیکنان توانمندی در اینجا حضور دارند تا تیم به یک نفر وابسته نباشد. بازی امشب یک اتفاق تلخ بود اما باید آرام باشیم. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.