اولین قسمت سریال «زندگی از نو» به تهیه‌کنندگی مهدی شفیعی و کارگردانی علی محمد قاسمی از روز شنبه (۷ مهرماه) ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما روی آنتن می رود.

رضا کیانیان، علیرضا خمسه، ستاره اسکندری، مینا جعفرزاده، کمند امیر سلیمانی، آرش مجیدی، خیام وقار، ژیلا آل رشاد، حدیث نیکرو، مجید پتکی، امیر حامد، متین ستوده، مرتضی ضرابی، محمد علی ساربان، اکبر معززی، حمید رضا سنگیان و... از جمله بازیگرانی هستند که در این مجموعه ایفای نقش کرده‌اند.

مجموعه تلویزیونی «زندگی از نو»، در ۲۶ قسمت ۴۲ دقیقه‌ای داستان زوج جوانی را روایت می‌کند که به شمال می‌روند و کمپ گردشگری ایجاد می‌کنند. این مجموعه تلاش کرده است در قالب داستان به موضوعات همچون محیط زیست، منابع طبیعی و اقتصاد نیز بپردازد.

این سریال از شنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت ۲۳ پخش و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۹ بازپخش می‌شود. همچنین روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته نیز خلاصه قسمت‌های پخش‌شده راهی آنتن می‌شود.

همچنین سریال «بازی نقاب‌ها» به کارگردانی سیروس حسن‌پور و تهیه‌کنندگی علی مهام از امشب (شنبه ۷ مهر ماه) ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

آزیتا حاجیان، جعفر دهقان، منوچهر آذر، بابک انصاری، رحیم نوروزی، مهرداد ضیایی، فرهاد بشارتی، مهسا هاشمی، یلدا قشقایی،  لیلا برخورداری، صفا آقاجانی، مینا نوروزی، سیما خضرآبادی و ... از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی کرده‌اند.

در خلاصه داستان این سریال که تیتراژ آن را سالار عقیلی خوانده است، آمده: دو طایفه ترکمن یکی در کار اسب و دیگری در کار گندم، بعد از سال‌ها نزاع و درگیری خونین تصمیم به مصالحه می‌گیرند و دو جوان از این دو طایفه که پدرهایشان به دست هم کشته شده‌اند با هم وصلت می‌کنند و ...

مجموعه تلویزیونی «بازی نقاب‌ها» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما است که شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰ راهی آنتن می‌شود. خلاصه هفتگی این سریال نیز پنجشنبه‌ها ساعت ۲۱:۳۰ و تکرار آن در ساعت های ۱:۳۰، ۱۲:۱۵ و ۱۶:۱۵ روز بعد پخش می‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.