شایعات مربوط به جدایی ژوزه مورینیو از منچستریونایتد تمامی ندارند. او با بازیکنان رابطه خوبی ندارد، مخصوصا با پل پوگبا؛ همچنین او نتایج خوبی هم نمی‌گیرد و این یعنی شغلش در خطر است.

مطبوعات به همین دلیل گمانه‌زنی‌ها درباره اخراج او و انتخاب جانشین احتمالی‌اش را آغاز کرده‌اند. در این میان روزنامه سان خبری جالب دارد و مدعی شده زین‌الدین زیدان، سرمربی فرانسوی سابق رئال مادرید که در حال حاضر برای تفریح به همراه همسرش در لندن است، در کلاس‌های زبان انگلیسی هم ثبت‌نام کرده و یونایتد برای آینده روی او حساب کرده است.

زیدان بعد از ترک برنابئو اعلام کرده بود برای یک سال تصمیم دارد استراحت کند و حالا به منچستریونایتد نسبتش می‌دهند. زیدان همچنین در مراسم بهترین های فیفا که در لندن برگزار شد هم شرکت کرد، هرچند آن طور که از عکس‌های اینستاگرامش پیداست بیشتر با هدف توریستی به جزیره سفر کرده است.

اما سان به نقل از منبع آگاه نوشته او در حال یادگیری زبان انگلیسی است و معتقد است می‌تواند در یونایتد جانشین مورینیو شود، اگر هم چنین اتفاقی نیفتد می‌تواند در لیگ جزیره با پیشنهاداتی که دارد کارش را دوباره از سر گیرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.